خبرهای داغ:
قاسمی گفت: جهت ساخت و تکمیل این اردوگاه تا کنون ده میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام این طرح نیاز به ده میلیارد دیگر می باشد.
کد خبر: ۹۰۴۸۵۹۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در نشست مشترک با مسوولان استانی با محوریت جذب اعتبارات جهت تکمیل پروژه اردوگاه یانس آباد که در سالن جلسات این اردوگاه برگزار شد بیان کرد: رویکرد ما انجام امور زیربنایی است و در خصوص این اردوگاه باید گفت که اگر سال های سال می گذشت اتفاقی برای اینن اردوگاه انجام نمی شد اما ما توانستیم اعتبارات ملی برای این اردوگاه جذب نماییم.
 
وی گفت: جهت ساخت و تکمیل این اردوگاه تا کنون ده میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام این طرح نیاز به ده میلیارد دیگر می باشد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: چیزی که پیگیر آن بودیم تا کنون حاصل شده و هدف ما ایجاد فرصتی مناسب برای راه اندازی این ظرفیت بزرگ در استان است چرا که این فضا جزو اردوگاه های عظیم‌ کشور می باشد و جهت روند بهتر امور مشارکت با بخش خصوصی در نظر است.
 
وی عنوان کرد: در بحث اقدامات زیربنایی اردوگاه آبیک، جلسه ای با حضور مسوولان در این شهرستان ایجاد شود، همچنین ایجاد کمربند سبز جلوه خاصی به اردوگاه می دهد که نیاز به همکاری شهرداری می باشد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: انجام تمام امور جهت راه اندازی اردوگاه نیاز به تعامل همه دستگاهها دارد و اگر ورود استان های دیگر جهت برنامه های اردوی دانش آموزی به این اردوگاه آغاز شود درآمدزایی برای استان به همراه خواهد داشت.
 
در ادامه حق شناس عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: بخشی از نیارهای یانس آباد را در قالب قرارداد مشارکتی انجام دهیم و مابقی آن از طریق اعتبارات دولتی انجام شود تا فضای مناسبی برای ارامش دانش آموزان ایجاد شود تا از این طریق بهترین راهکار را در قالب مشارکت داشته باشیم.
 
وی گفت: وجود چنین فضایی در استان می تواند پتانسیلی برای درآمدزایی باشد و فقط اردوگاهی برای دانش آموزان تباشد بلکه میتوان از این مکان به عنوان اقامتگاهی برای مسافران استفاده کرد.
 
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها