خبرهای داغ:
دبیر علمی کنفرانس سراسری شیمی فیزیک انجمن شیمی ایران خبر داد
دبیر علمی کنفرانس سراسری شیمی فیزیک انجمن شیمی ایران، گفت: این کنفرانس ملی به منظور ارتباط هر چه بیشتر دانشمندان شیمی فیزیک و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، تبادل نظر درباره مشکلات پژوهشی، آموزشی، بررسی پیشرفت های اخیر این علم در جهان و همچنین ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و صنعت از 15تا 17 شهریور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۵۷۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جهان با بیان اینکه شیمی فیزیک بنیادی ترین گرایش شیمی بوده و صنایع شیمیایی مبتنی بر این علم است افزود: یکی از بخش های مهم این کنفرانس به مهم ترین معضلات دنیای حاضر یعنی انرژی های نو و تجدید پذیر و حفاظت از محیط زیست، خواهد پرداخت.
وی ادامه داد: در مجموع ۳۰۵ مقاله به دبیرخانه کنفرانس رسیده است که از این تعداد 300 مقاله بعد از داوری‌ها و ویرایش های علمی، مورد پذیرش قرار گرفته و حدود 20 مقاله بصورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارائه میشود.

ترمودینامیک، سینتیک شیمیایی، مکانیک آماری، شیمی کوانتومی، طیف سنجی، الکتروشیمی، شیمی محاسباتی، بیوشیمی فیزیک، نانو شیمی فیزیک، مهندسی و آموزش شیمی، شیمی سطح و حالت جامد و شیمی فیزیک کاربردی از محورهای این کنفرانس است.

 

ارسال نظرات