خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 28 مرداد ماه شهروندان 489 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 21 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۵۷۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

برقراری 489 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 28 مرداد ماه، 15 عملیات اطفای حریق و 6 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 28 مرداد ماه شهروندان 489 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 21 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان تصریح کرد: 17 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 111 تماس اشتباه و متاسفانه 340 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات های انجام شده در این تاریخ 15 مورد آتش سوزی شامل حریق چوب بری در روستای گراچقا، حریق باغ در چشین، حریق پیک نیک در میرزاده عشقی، حریق لاستیک در سبدبافان، حریق ضایعات در شهرک بهشتی، حریق درختان در حصار مطهری و 9 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در امید اکباتان، شهرک بهشتی، بلوار ارم دو مورد، سعیدیه، دانشگاه بوعلی، بلوار بعثت، بلوار امام خمینی(ره) و خیابان 17 شهریور بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: همچنین 6 مورد عملیات امداد و نجات شامل سه مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در پردیس، اعتمادیه و شهرک الوند، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار احمدی روشن، عملیات امداد و نجات در حادثه سقوط خودرو در دره در پیست اسکی و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در بیمار ستان بعثت توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 8 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات