محمد فرخی
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا؛
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه مشکل اصلی دشمن با ما؛ فراگیری اسلام، حمایت از مستضعفین و مبارزه علیه استکبار است، گفت: دشمن با حضور ولایت فقیه مشکل دارد.
کد خبر: ۹۰۴۸۵۳۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جشنواره مالک اشتر بسیجیان قرچک عصر روز گذشته در سالن ملائک این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام مختار نظری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان تهران در این مراسم با یادآوری اینکه در دنیا همه تحت اشراف خداوند متعال هستیم، گفت: اشراف خدا بر بندگان قابل قیاس با اشراف بندگان بر بندگان نیست.
وی با بیان اینکه اگر دقت اشراف را بدانیم به سمت گناه نمی رویم، افزود: همانطور که در مقابل یک بچه هیچگاه گناه نمی کنیم و از آن شرم داریم، اگر به اشراف خداوند هم در همه جا اعتقاد داشته باشیم و خدا را همیشه ناظر بر اعمال خود ببینیم، سمت گناه نمی رویم.
این مقام مسئول با اذعان اینکه اشراف فقط صرف دادن یک گزارش کار نیست، گفت: مسئولین باید خروجی اینگونه جشنواره ها را بررسی کنند، اشراف رصد و بررسی دقیق برنامه ها است.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تفکر عده ای که فکر می کنند که دشمنی جبهه غرب با انقلاب اسلامی یک اختلاف سیاسی است و تصور دارند که مشکل پای میز مذاکره حل می شود، ابراز کرد: آیا واقعاً با مذاکره با غرب مشکلات ما حل شدنی است؟ یک نمونه مذاکره با عنوان برجام دیده شد که در آن ما صادقانه و خیلی زود به تعهد خود عمل کردیم و دست از غنی سازی برداشتیم تا تحریم ها را لغو کنند، اما امروز شاهد عهد شکنی دشمن هستیم.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) مطرح کرد: دشمن برای بسیج اذهان عمومی علیه انقلاب اسلامی به بهانه نیاز دارد، مشکل اصلی آنها با ما؛ فراگیری اسلام، وجود ولایت فقیه، حمایت از مستضعفین و مبارزه علیه استکبار است.
وی با تأکید بر اینکه مشکل اصلی دشمن با ما زیر بنایی و اعتقادی است، ادامه داد: مشکل آنها با ما رکن قانون اساسی، ولایت فقیهی است که متکی بر اسلام است.
حجت الاسلام نظری با ابراز اینکه امروز مشکل پولی و اعتباری حادی نداریم و از ذخایر ارزی خوبی برخورداریم، تصریح کرد: اما دشمن با توسل به جنگ روانی با ما مقابله می کند.
وی با تأکید بر اینکه آمریکا برای مقابله با ما راهی جز جنگ روانی ندارد، خاطر نشان کرد: ما شرایط بسیار سخت تری را نسبت به امروز پشت سر گذاشته ایم، چرا عده ای باید بترسند و روحیه خود را از دست دهند؟
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان تهران در پایان با اذعان اینکه شرایط ما با گذشته خیلی فرق کرده است و امروز اگر بخواهیم ضربه بزنیم می توانیم، اظهار داشت: باید مواظب این جنگ روانی بود و لازم است تا این مسائل را در مساجد روشنگری کرد.
گفتنی است در پایان از فرماندهان و نفرات برتر بسیج شهرستان قرچک در سال 1396 در حضور مسئولین تجلیل به عمل آمد./

محمد فرخی

ارسال نظرات