خبرهای داغ:
پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: هرگاه مدیریت انقلابی بوده موفق بوده‌ایم چراکه اول باید انقلابی بود تا با مشت به دهان استکبار زد.
کد خبر: ۹۰۴۸۵۲۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز به نقل از فارس، رحیم احمدی روشن بعدازظهر امروز در سومین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری در حرم احمدبن موسی(ع) با اشاره به دشمنی‌های متعدد استکبار علیه کشور، اظهار داشت: خداوند اراده‌اش بر این است که انقلاب را به برکت وجود امام زمان(عج) و پاکی شهدای گران‌قدر حفظ کند و در این راه امتحانات الهی در راه است.

وی افزود: در این دنیا ترس و گرسنگی و از دست دادن مال و اموال و پاره‌های تن انسان همگی مفاد امتحانی حضرت حق است و خداوند نیز از مردم تشکر می‌کند و به صابران و کسانی که در راه حق استقامت ورزیدند، بشارت می‌دهد.

احمدی روشن با بیان اینکه ایران برای تمام ملت‌ها اسوه شده است، افزود: مردم مظلوم دنیا به این نتیجه رسیدند که می‌توانند در برابر زورگویی‌های استکبار بایستند و این شجاعت حاصل انقلاب اسلامی ایران بود.

این پدر شهید در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رهبر انقلاب ضعف‌ها را مربوط به ناتوانی مدیران دانستند نه نظام و به لطف خدا حرکت نظام روبه جلو بوده است، ادامه داد: هرگاه مدیریت انقلابی بوده موفق بوده‌ایم چراکه اول باید انقلابی بود تا با مشت به دهان استکبار زد.

وی همچنین گفت: اگر انقلابی باشیم کارها پیش خواهد رفت و این صحبت مقام معظم رهبری است و ایشان راه را به ما نشان داد و باید دانست هر جا مدیریت غیر انقلابی و بی حال بوده کارها یا متوقف یا منحل شده است.

احمدی روشن در پایان نیز با انتقاد از ضعف دولت و طرح این پرسش‌ها که چرا این دولت با مردم چنین رفتاری دارد و چرا حضرت آقا باید تنها بماند و چرا پا روی خون شهدا می‌گذارند؟،  نیز ادامه داد: ما چیزی برای از دست دادن نداریم، از زمانی که مصطفی شهید شد هیچ توقعی از نظام نداشتیم زیرا نظام رو به جلو بوده و کار می‌کرده است اما اگر به این نتیجه برسیم که مسؤولان دربرابر دشمنان کوتاه می‌آیند، ما کوتاه نخواهیم آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها