آموزش تکمیلی بسیجیان گردان امام حسین(علیه السلام) شهرستان فارسان آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۴۹۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ اولین مرحله آموزش تکمیلی بسیجیان گردان امام حسین(علیه السلام) ناحیه مقاومت شهرستان فارسان  با هدف افزایش توانمندی رزمی دفاعی بسیجیان آغاز گردید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان با حضور در مراسم افتتاحیه این دوره گفت: آمادگی نظامی و جسمانی همواره برای جوانان نیاز است به خصوص اینکه امروزه دشمن ما بسیار گستاخ تر شده و ما را علنی به جنگ تهدید می کند و حتی برخی از کشورهای عربی همجوار را تجهیز می کند.

حجت الاسلام سید محمدرضا علوی با بیان اینکه بحمدالله تحت زعامت فرمانده کل قوا، آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بی نظیر است و هیچ قدرتی جسارت حرکت نظامی علیه کشور ما را ندارد، افزود: همانطور که همه می دانیم هرقدر در امر آموزش نیروها بیشتر تلاش کنیم و عرق بیشتری ریخته شود در جبهه های جنگ خون کمتری ریخته خواهد شد.

 علوی ادامه داد : امروز در یک کلام می توان گفت که دشمن بر سه چیز تکیه کرده و در سه جهت قصد دارد حملات خود را بر ایران برنامه ریزی و متمرکز کند؛ جنگ اقتصادی، جنگ روانی و القاء ناامیدی بر جامعه.

وی تصریح کرد: پس ما نیز باید هوشیار باشیم و توان خود را برای مقابله با این موضوعات متمرکز کنیم. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: من آینده بسیار روشنی را برای جامعه و کشور عزیزمان می بینم البته این منوط بر این است که ما استقامت کنیم و در مقابل این هجمه های روانی و اقتصادی دشمن نشکنیم.

ارسال نظرات