خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ماکو خبر داد

اجرای طرح اشتغال مددجویان در ماکو

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ماکو گفت: اجرای طرح اشتغال مددجویان در ماکو اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۴۹۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳

 

محمد محمدنژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد و خودکفایی آنان با جدیت در این نهاد انقلابی دنبال می‌شود، به طوری که در این راستا امسال با پرداخت ۶۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برای ۲۷۵ مددجوی این شهرستان اشتغال مولد و پایدار ایجاد شده است.

 وی افزود: جمعیت مددجویی ماکو نسبت به کل جمعیت این شهرستان در حال حاضر به ۳,۵۲ درصد رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه از طریق دولت، مبلغ ۳۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به مددجویان این نهاد اختصاص یافته است، اضافه کرد: ۱۰ میلیارد ریال نیز از طریق منابع امدادی در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این مدیریت با شروع برنامه پنج ساله ششم و از ابتدای سال جاری با اعطای تسهیلات در حوزه های صنفی، صنعت، کشاورزی، قالیبافی و دامپروری آغاز شده است.

 محمدنژاد خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیارد ریال صدقه در ماکو جمع آوری شد که این میزان صدقه را از ۶ هزار و ۸۳۱ صندوق بزرگ و کوچک شامل نزدیک به ۶ هزار و ۵۰۰ صندوق توزیع شده در خانواده ها و حدود ۳۵۰ صندوق در سطح شهر و روستا جمع آوری کرده ایم.

 وی اظهار کرد: صدقات جمع آوری شده برای اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی، تامین جهیزیه، کمک هزینه درمان، اشتغال و کمک های موردی مددجویان تحت پوشش این نهاد هزینه می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات