خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز:
نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در دیدار با جمعی از آزادگان بیان کرد: آزادگان با تحمل رنج و سختی‌های دوران اسارت، کار بزرگ و ارزشمندی انجام دادند آن چنان که می‌توانیم از آن‌ها به عنوان نماد صبر و استقامت یاد کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۸۴۸۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، در آستانه 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور، جمعی از آزادگان شهرستان شیراز با حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیداری صمیمانه داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام در این دیدار گفت: افرادی که این انقلاب را به ثمر رساندند و با همه وجودشان از این انقلاب و نظام مقدس اسلامی دفاع کرده اند کار بسیار سخت و ارزشمند انجام داده اند و برای دفاع از دین مبین اسلام و آرمان های امام راحل(ره) حتی از جان و سلامتی خود نیز گذشتند و ما به آن ها بسیار مدیون هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار داشت: آزادگان نیز با تحمل رنج و سختی های دوران اسارت، کار بزرگ و ارزشمندی انجام دادند آن چنان که می توانیم از آن ها به عنوان نماد صبر و استقامت یاد کنیم.

امام جمعه شیراز افزود: الحمدلله زحمات شهدا و ایثارگران نتیجه بخش بود و گذشته کشور ما همچون سند افتخار و برگ زرینی است که موجب افتخار آیندگان خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها