خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به زودی در شیراز برگزار می‌شود؛
در آستانه عید غدیر خم، دومین جشنواره سراسری قرآن "یادواره شهدای مدافع حرم" از سوم تا هفتم شهریورماه در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۴۴۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، مدیرکل کمیته امداد فارس ضمن تشریح برنامه های جشنواره قرآنی "یادواره شهدای مدافع حرم" اظهار داشت: دومین جشنواره سراسری قرآن با حضور 404 نفر از مددجویان، کارکنان و خانواده های آنان در شیراز برگزار می شود.

محمد بذرافشان گفت: 198 نفر از خواهران و 206 نفر از برادران در دو رده سنی 12 تا 18 سال و 18 سال به بالا با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل کمیته امداد فارس بیان کرد: خواهران در رشته های حفظ، ترتیل و تحقیق و برادران در رشته های حفظ، ترتیل، تحقیق و اذان در این مسابقات شرکت می کنند.

بذرافشان با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی نقش مهمی در ایجاد روحیه نشاط دینی و معنوی در بین مددجویان این نهاد دارد، گفت: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ و ارتقای دانش قرآنی، افزایش بصیرت دینی و شناسایی استعدادهای درخشان در کمیته امداد امام (ره) برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات قرآنی خواهران در کانون فرهنگی حضرت زینب(س) و برادران در مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید آیت الله ربانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس فعال قرآنی هستند، گفت: کمیته امداد از قاریان، حافظان و فعالان قرآنی حمایت های بیشتری می کند.

به گزارش بسیج، حدود 314 هزار مددجو در استان از خدمات حمایتی نهاد کمیته امداد امام‌خمینی (ره) بهره‌مند هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها