خبرهای داغ:
شهردار نهاوند از ساماندهی و تجهیز محل استقرار کارگران فصلی توسط شهرداری نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۸۴۲۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

ساماندهی و تجهیز محل استقرار کارگران فصلی توسط شهرداری نهاوندمحمد حسین‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند از شروع عملیات ساماندهی و تجهیز محل استقرار کارگران فصلی خبر داد و اظهار داشت: مکان استقرار کارگران فصلی در مساحتی به وسعت یک هزار مترمربع با دسترسی مناسب در محل دوخواهران در حال ساماندهی است.

وی با بیان اینکه ساماندهی کارگران فصلی و شناسنامه‌دار کردن آنها از ضروریات است، افزود: با توجه به اینکه این مکان قبلا برای کارگران فصلی در نظر گرفته شده اما با وجود تلاش‌های شهرداری از رفتن به این مکان امتناع می‌کردند هم اکنون به منظور ترغیب آنها این شهرداری اقدام به تجهیز مکان درخور و جایگاهشان کرده است.

شهردار نهاوند با اشاره به اینکه پروژه مذکور در راستای مصوبه کارگروه تنظیم بازار و توسعه شهری اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: برای ساماندهی و انتقال کارگران فصلی باید از اهرم‌های مناسبی استفاده کرد که در این راستا مشارکت تمام مسوولان شهری لازم است.

وی تصریح کرد: هدف از ساماندهی محل استقرار کارگران فصلی دسترسی آسان به آنها و جلوگیری از تجمع آنان در خیابان اصلی شهر است چراکه موجب ایجاد ترافیک و... می‌شود.

حسین پور با یان اینکه این امر نیازمند فرهنگ‌سازی است، بیان کرد: رسانه‌های جمعی می‌توانند با فرهنگ‌سازی شهروندان را توجیه کنند که برای بکارگیری کارگران ساختمانی باید به محل استقرار جدید واقع در خیابان دوخواهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات