خبرهای داغ:
شهردار اسدآباد با اشاره به کنده‌کاری‌های شهر گفت: برخلاف تصور، شهرداری مقصر حفر این چاله‌ها در شهر نیست و اداراتی دیگر همچون آب و فاضلاب این حفاری‌ها را انجام داده‌اند.
کد خبر: ۹۰۴۸۳۷۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

شهرداری مقصر کنده‌کاری‌های سطح شهر اسدآباد نیستکاظم سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: در راستای کاهش هزینه‌ها برخی از وظایف شهرداری را به بخش خصوصی واگذار کرده و نقش شهرداری را به نظارت محدود کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه قسمتی از فضای سبز و معاونت خدمات به بخش خصوصی واگذار شده است، بیان کرد: با این کار علاوه بر جلوگیری از جذب نیروی جدید و هزینه تراشی برای سیستم توانسته‌ایم مدیریت منظم‌تری برای امورات جاری برقرار کنیم.

شهردار اسدآباد در ادامه به بحث تکراری و فرسوده کنده‌کاری‌های شهر اشاره کرد و گفت: برخلاف تصور، شهرداری مقصر حفر این چاله‌ها در شهر نیست و اداراتی دیگر همچون آب و فاضلاب این حفاری‌ها را انجام داده‌اند.

وی ضمن انتقاد از عدم برنامه‌ریزی اداره آب تصریح کرد: تأخیر در تحویل تراکم از ناحیه اداره آب و فاضلاب به عاملی برای تاخیر در تعمیر معابر تبدیل شده است.

سعیدی ادامه داد: برای حل این مشکل تماس‌های متعددی با فرماندار و مسئولین شهر برقرار کرده‌ایم تا از نفوذ این افراد برای مجاب کردن اداره آب و فاضلاب برای عمل به تعهداتش استفاده کنیم اما تا بحال این مهم انجام نشده است.

وی در رابطه با تعمیر میدان دانشگاه نیز بیان کرد: تعمیرات میدان دانشگاه پس از میدان آزادگان و در طی دو روز آینده آغاز خواهد شد.

شهردار اسدآباد بیان کرد: طبق وعده وزیرراه قرار بر این شده است تا مقداری قیر در اختیار شهرستان قرار گیرد که در صورت اختصاص این مهم قول می‌دهیم خیابان فرهنگ را به عنوان یکی از معابر مهم شهر از ابتدا زیرسازی کرده و آسفالت کنیم.

وی در پایان در رابطه با جزو مدیران پروازی بودن خود گفت: با وجود اینکه خانواده من ساکن همدان هستند، خود در اسدآباد ساکن بوده و هر هفته یک‌بار به دیدن خانواده‌ام می‌روم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات