خبرهای داغ:
در طول ماه‌های اخیر سرعت بسیار پایین اینترنت مخابرات و قطع مداوم آن داد مردم بخش نیم بلوک را درآورده و این در حالی است که مردم هزینه های زیادی برای اینترنت می پردازند.
کد خبر: ۹۰۴۸۳۵۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در طول ماه‌های اخیر سرعت بسیار پایین اینترنت مخابرات و قطع مداوم آن داد مردم بخش نیم بلوک و بخصوص ادارات  مرکز بخش (خضری دشت بیاض) را درآورده است و این در حالی است که مردم هزینه های زیادی را برای اینترنت می پردازند.

در این راستا پایین بودن سرعت نت حتی برای افرادی که از سرویس های خصوصی استفاده می کنند نیز ایجاد اشکال کرده است در حالیکه ارائه تمامی خدمات اینترنت در نهایت به نوعی به مخابرات مربوط است.

طرح جدید شاید برای پر مصرف‌ها بهتر شده باشد، اما قطعا در حق کم مصرف‌هایی که می خواستند سرعت بیشتری داشته باشند، ظلم شده است و به زور دارید به آنها حجمی می فروشید که نیاز ندارند.

یکی از شهروندان با بیان اینکه تعرفه های جدید به کنار، سرعت افتضاح شده است گفت: تعرفه های قبل حالا آرزویمان شده است. اگر همان طرح های قبلی کنار این تعرفه ها موجود باشد، خیلی بهتر از این شرایط خواهد بود.

دیگر شهروند که از اینترنت به عنوان شغل اصلی خود استفاده میکند با بیان اینکه از این شرایط اکثریت کاربران ناراضی هستند گفت: متاسفانه سرعت اینترنت خیلی پایین است.

میامی می گوید: دیگر کلافه شده ام از این سرعت بسیار پایین که مدام باید قطع و وصل شدن اینترنت را تحمل کنیم.

یکی از روئسای بانک ها هم با ابراز گلایه از شرکت مخابرات میگوید: حدود یک ماه شده که اینترنت بسیار سرعت پایینی دارم بطوری که برای گرفتن استعلام ها گاهی باید کار ارباب رجوع عقب بیفتد که این خود یک معضل است.

دیگر شهروند میگوید: بیشتر کارهای بانکی و اداری با اینترنت و خطوط تلفن انجام می شود و با این قطع و وصل شدن های اینترنت در بخش نیم بلوک کار خیلی از ارباب رجوع ها با تاخیر انجام می شود و همین تاخیر ازدحام جمعیت در بانک ها و ادارات را به دنبال دارد.

خ خسروی بیان می کند : به گوش مسئولین مخابرات شهرستان برسانید که به چه دلیل اینترنت و همچنین خطوط همراه هر روز مدام قطع و وصل می شود.

وی می افزاید: ما برای دریافت این اینترنت هزینه هایی پرداخت می کنیم. مسئولین باید به وظیفه خود عمل کنند و در خدمت مردم باشند.

خبرنگار بخش نیم بلوک برای رفع این مشکل وجوابیه از رئیس مخابرات قاینات حدود یک هفته است که پیگیر این موضوع است اما متاسفانه هنوز جواب قانع کننده ای دریافت نکرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها