دبیر اجرائی سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج آذربایجان شرقی اعلام کرد؛
دبیر اجرائی سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران از پایان مهلت ثبت نام سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۸۳۲۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رامین ریاضی با بیان این خبر افزود: این جشنواره در دو بخش حرفه ای و تجربی(کار اولی) برگزار می شود و بیشترین تمرکز بر روی کار اولی ها برای ایجاد انگیزه و تقویت استعداد آن هاست.

وی افزود: در بخش تجربی عموم علاقه مندان به خصوص دانشجویان دانشگاه ها می توانند ثبت نام و شرکت کنند.

ریاضی تفاوت این جشنواره را با دیگر جشنواره ها حذف بازخوانی متون نمایشی آن عنوان و بیان کرد: علاقه مندان پس از ثبت نام متون خود را تا مرحله بازبيني می تواند با تغییراتی که لازم می داند جلو ببرد و در مرحله بازبینی قرار گیرد.

وی یکی دیگر از مزیت های این جشنواره را هم معرفی استاد راهنما برای افراد کار اولی اعلام کرد و گفت: این اتفاق مهمی است تا بتوانیم گروه های هنری را تا مرحله بازبینی هدایت و راهنمایی برای ارائه کارهای با کیفیت راهنمایی کنیم.

ریاضی محورهای موضوعی جشنواره را فرهنگ ایثار و مقاومت، جبهه مقاومت، استکبارستیزی، سبک زندگی، پبشگیری از آسیب های اجتماعی(طلاق، اعتیاد، فضای مجازی، ماهواره)، حجاب و عفاف، آیینی، مذهبی، ترویج شعائر اسلامی، فرهنگ کتابخوانی، اقوام و همبستگی و ... برشمرد.

یکم شهریور پایان ثبت نام سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج در تبریز

دبیر اجرائی سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج آذربایجان شرقی با بیان اینکه بازبینی این جشنواره از یکم تا چهارم آبان و آیین پایانی آن از 20 تا 23 آبان برگزار می شود، اظهارداشت: تلاش داریم با برگزاری آن در آبان ماه، برگزیدگان این جشنواره را به جشنواره ملی مقاومت که آذرماه برگزار خواهد شد، معرفی کنیم تا بتوانند در آن نیز حضور یابند.

ریاضی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر استانی افلاکیان، اضافه کرد: این جشنواره در میانه برگزار می شود و برگزیدگان آن بدون بازبینی در بخش پایانی حضور خواهند داشت.

سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج به همت بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه عاشورا و برخی از نهادهای فرهنگی آبان ماه سال جاری برگزار می شود که علاقه مندان به شرکت در آن می توانند فرم ثبت نام را از لینک زیر دریافت کنند.

http://www.basijnews.ir/fa/news/9041793

ارسال نظرات