مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع):
حجت الاسلام والمسلمین سرافراز گفت: بزک کنندگان چهره شیطان بزرگ باید متوجه باشند، که آمریکا حتی به مصدق هم رحم نکرد.
کد خبر: ۹۰۴۸۳۰۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن اشاره به کودتای 28 مرداد و نقش امریکا و انگلیس در این واقعه گفت: کودتای سیاه28مرداد سال 32 نشان دهنده ذات اصلی شیطان بزرگ و روباه پیر است که همواره به فکر چپاول کشورهای دیگر بوده و هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، افزود: طبق فرمایشات مولای متقیان حضرت علی علیه السلام باید از تاریخ درس بیاموزیم و عبرت بگیریم و بدانیم که به فراموشی سپردن رویدادهای بزرگی مثل کودتای 28 مرداد، جنگ تحمیلی، سرنگونی هواپیمای مسافربری در خلیج فارس، تهدید و فشار و تحریم های شدید اقتصادی و حتی دارویی، برجام  و ...، تنها گوشه ای از پرونده سیاه دولت های استکباری بویژه آمریکا علیه ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: آمریکا و انگلیس  همواره توطئه های گوناگونی را برای از بین اتحاد ملت بزرگ ایران طراحی و اجرا کرده اند که بیانگر دلیل بی اعتمادی مردم ما به شیطان بزرگ و روباه پیر می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، با اشاره به برخی از دلایل سقوط دولت مصدق و موفق شدن کودتای 28 مرداد گفت: اشتباه اصلی مصدق اعتماد به خنده های آمریکایی ها و دوری از مردم بود.

این مقام مسئول، اظهار کرد: امروز نیز شاهد بزک چهره شیطان بزرگ از سوی برخی روشنفکر نماها در داخل کشور هستیم که علی رغم بدعهدی های بسیار زیاد آمریکا و از جمله بدعهدی در مسئله برجام، تلاش در تطهیر دشمن دارند؛ اما باید متوجه باشند، که آمریکا حتی به مصدق هم رحم نکرد.

سرافراز، ادامه داد: برجام سندی روشن از عدم وفای به عهد آمریکاست به تعبیر مقام معظم رهبری که در دیدار اخیر با هزاران تن از اقشار مختلف مردم کشور بیان فرمودند؛ آمریکا شیطان بزرگ است و هیچ گاه با آمریکا مذاکره ای نخواهیم داشت؛ زیرا هویت و ماهیت آمریکا با کودتا، زورگویی، قدرمآبی،  قتل و غارت، استعمار و سلطه بر دیگران عجین شده است.

وی گفت: آمریکایی ها به هیچ تعهد بین المللی و یا ارزش های انسانی و اخلاقی پایبند نیستند و امروزه حمایت آنها از انواع جنایات آل سعود در یمن، داعش در عراق و سوریه و دشمنی آنها با اسلام و مسلمانان در اقصی نقاط جهان و پشتیبانی همه جانبه از رژیم کودک کش صهیونیستی را شاهد هستیم.

ارسال نظرات