خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی خبر داد

خدمات رسانی 5گروه جهادی پزشکی تابستان امسال در مناطق محروم

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: در مجموع 5گروه جهادی پزشکی و دندان پزشکی در فصل تابستان برای خدمات رسانی به مناطق محروم اعزام شده اند.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۷۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

هاشم هیهات مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: گروه های جهادی رضوان، سبط اکبر و فاطمه الزهرا(س) به همراه تیم های تک تخصصی بسیج جامعه پزشکی استان، زنان و زایمان، داخلی، سونو گرافی، اطفال تابستان امسال در مناطق محروم استان خدمات رسانی کردند.

وی عنوان داشت: هفته گذشته مسئولین استانی و شهرستانی از گروه جهادی سبط اکبر در منطقه سه قلعه مستقر هستند بازدید کردند. این گروه جهادی میهمان از تهران به استان ما اعزام شدند و شامل 15دانشجو، سه دندان پزشک و یک نفر متخصص ارتودنسی در مجموع 21 نفر هستند.

هیهات با بیان اینکه این گروه های میهمان به مدت یک هفته در منطقه حضور داشتند افزود: 26مرداد آخرین روز حضور این گروه جهادی در سه قلعه بوده است. به همت این گروه جهادی یک هزار نفر ویزیت دندان پزشکی و 700 نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: متخصص داخلی نیز از بسیج جامعه پزشکی استان به این گروه ملحق شده است .

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان با بیان اینکه گروه جهادی دندان پزشکی رضوان در منطقه چاهشند نهبندان مستقر شدند گفت: این گروه شامل 35نفر هستند که به مدت یک هفته تا 25 مرداد در منطقه حضور داشتند.

وی ادامه داد: تیم تخصصی از پزشکان متخصص، داخلی ، اطفال، زنان و سونوگرافی استان نیز 26مرداد ماه برای خدمات رسانی به مردم این منطقه اعزام شدند که یک تیم متشکل از 4 پزشک متخصص هستند.

هیهات بیان داشت: در تابستان امسال همچنین 2 گروه جهادی دندان پزشکی به نام فاطمه الزهرا(س) در درمیان مستقر شدند.

وی  افزود: در مجموع 5گروه جهادی پزشکی و دندان پزشکی در فصل تابستان برای خدمات رسانی به مناطق محروم اعزام شده اند و یک گروه دیگر هم برنامه ریزی شده که در قالب تیم تک تخصصی در هفته جاری به سه قلعه اعزام کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار