خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خبر داد:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: سربازان با شرکت در دوره های آموزش فنی و حرفه ای بعد از پایان خدمت با یک تخصص مورد علاقه وارد بازار کار می شوند و می توانند کار آفرین باشند که این امر باعث کم شدن بیکاری و پیشرفت کشور خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۵۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ محرمعلی والدی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن بازدید از روند اجرای آزمون در محل سازمان فنی و حرفه ای ناحیه ۶ قزوین گفت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اشتغالزایی و حمایت از تولید ملی ، سپاه پاسداران دوره های آموزشی فنی در رشته های مختلف و کاربردی را برای سربازان وظیفه در طول خدمت برگزار می نماید.
وی در توضیح هدف آین آموزش ها توضیح داد: این کار به افزایش توان آنها در طول خدمت مقدس سربازی منجر می شود و بعد از پایان خدمت با یک تخصص مورد علاقه وارد بازار کار می شوند و می توانند کار آفرین باشند که این امر باعث کم شدن بیکاری و پیشرفت کشور خواهد بود.
سرهنگ والدی عنوان کرد: جوانی فرصت خوبی است برای آموزش و ما تلاش کرده ایم خدمت سربازی را برای سربازان غنی سازی کنیم تا سربازان عزیز بتوانند در طول زندگی خود نتایج کاربردی آن را شاهد باشند.
گفتنی است به سربازان پس از گذراندن دوره های آموزشی فنی و حرفه ای در محل یگان خدمتی خود و با برگزاری آزمون در سازمان فنی و حرفه ای در صورت کسب نمره قبولی گواهینامه اعطا می گردد.
1012/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها