خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل در یادمان شهدای گمنام هندیجان از تامین کمک هزینه در تهیه انواع دارو برای بیماران بی بضاعت و بی سرپرست شهری و روستایی هندیجان با مشارکت خیرین و همکاری بسیجیان گروه جهادی شهید گشتیل و میثاق با شهدای شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۴۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

محمدحسین عنانات در شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی و کمک گرفتن از خیرین شهرستان هندیجان در تهیه انواع داروها ی عادی و تخصصی تاکنون گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل مستقر در یادمان شهدای گمنام اقدامات خوبی در حمایت از بیماران نیازمند شهرستان انجام داده است.

وی افزود:گروه جهادی شهید گشتیل و اعضای میثاق با شهدای شهرستان پس از شناسایی خانواده های نیازمند اقدام به توزیع بسته های مواد غذایی در سطح هندیجان نموده که اینگونه کارهای خداپسندانه بصورت منظم با همکاری خیرین و نیکو کاران همچنان ادامه دارد.

وی بابیان برنامه ریزی برای کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند هندیجان گفت:با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد امام راحل شهرستان اقداماتی تا قبل از شروع سال تحصیلی برای کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند که توان مالی ضعیفی دارند درجهت تهیه لوازم التحریر در برنامه کاری گروه جهادی شهید گشتیل و میثاق باشهدا قرار گرفته که در صورت تامین در اولین فرصت این اقلام توزیع خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها