خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف حوزه الهادی شاهرود:

اجرای ۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج اصناف در شاهرود

مسئول بسیج اصناف حوزه الهادی شاهرود از اجرای ۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج اصناف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۲۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
اجرای ۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج اصناف در شاهرودحسین عجم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آغاز هفته بسیج اصناف اظهار کرد: روز ۴ شهریور ماه که همزمان با سالروز شهادت شهید عراقی، شهید شاخص سازمان بسیج اصناف به عنوان روز این قشر نامگذاری شده و بر همین اساس همچون سال‌های گذشته هفته بسیج اصناف از ۲۹ مرداد تا ۴ شهریور در نظر گرفته شده است.
مسئول بسیج اصناف و بازاریان حوزه الهادی شاهرود بیان کرد: این هفته با عنوان انقلاب اسلامی، چهل سال اقتدار و افتخار برگزار می‌شود و در این مدت برنامه‌های متنوعی توسط اصناف و بازاریان عزیز در گرامیداشت این هفته اجرا خواهد شد.
وی افزود: در اولین روز هفته بسیج اصناف گردهمایی فرماندهان پایگاه‌ها و روسای اتحادیه‌ها در محل اتاق اصناف شاهرود برگزار می‌شود و در دومین روز دعای عرفه با حضور فعال و گسترده بازاریان و اصناف در مسجد قلعه نو بازار شاهرود برگزار می‌گردد.
عجم خاطر نشان کرد: به مناسبت عید سعید قربان و به همت بازاریان و اصناف ذبح گوسفند توزیع بین نیازمندان برگزار و دیدار با امام جمعه شهرستان و سایر مسئولین به مناسبت هفته بسیج اصناف برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به شرکت سازمان یافته اصناف و بازاریان بسیجی در نمازجمعه گفت: در این برنامه بیانیه شورای بسیج اصناف و بازاریان در گرامیداشت این هفته و حرکت در مسیر منویات رهبری در سال حمایت از کالای ایرانی قرائت خواهد شد و مراسم گرامیداشت این هفته به همت پایگاه‌های بسیج با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.
مسئول بسیج اصناف حوزه الهادی شاهرود با اشاره به برگزاری گردهمایی حلقه‌های صالحین اصناف افزود: این گردهمایی با موضوعات حمایت از کالای ایرانی و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در سطح پایگاه‌ها برگزار و جلسه مجمع بسیج اصناف و بازاریان شاهرود با موضوع معرفی تولیدات بومی و محلی و حمایت از کالای ایرانی راهکار‌ها و ابتکارات برگزار می‌گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها