فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد از ویزیت رایگان ۱۰۰۰ نفر از افراد معسر و نیازمند حاشیه شهر مشهد در قالب طرح پایش سلامت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۱۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: در راستای محرومیت زدایی درمانی در حاشیه شهر مشهد به همت حوزه ۷ سپاه ناحیه حر مشهد و با همکاری قرارگاه جهادی ذوالفقار، خدمات ویزیت رایگان برای افراد نیازمند و معسر در مدرسه شهید غلامی منطقه همت آباد مشهد ارائه گردید.

فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد افزود: در این طرح جهادی که به عنوان طرح پایش سلامت شناخته شده است؛ خدماتی در زمینه‌های پزشکی عمومی و غربالگری، دندان پزشکی، روانشناسی، گفتار درمانی و مشاوره حقوقی، چشم پزشکی، مامایی و مشاوره خانواده، در دو بخش خواهران و برادران به افراد معسر و نیازمند این منطقه ارائه گردید.

وی در ادامه گفت:در این طرح ۴۰ نفر از پزشکان و کادر پزشکی و پرستاری و ۲۵ نفر کادر اجرایی خدمات خود را ارائه کردند و هزینه دارو و درمان تخصصی ارائه شده ۱۵۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.

در حاشیه این طرح و توسط بسیجیان حوزه ۷ سپاه ناحیه حر برنامه‌های متنوع و مسابقه ویژه کوکان و نوجوانانی که همراه والدین خود دراین طرح حضور داشتند نیز اجرا گردید
ارسال نظرات
پر بیننده ها