سید ساجد یعقوبی
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تخصص و تعهد لازمه رسیدن به پیشرفت در جامعه اسلامی است و در این زمینه باید کسب علم و دانش را به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه واقع دهیم و نوجوانان و جوانان را با این محور رشد دهیم
کد خبر: ۹۰۴۸۱۹۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

تخصص و تعهد لازمه رسیدن به پیشرفت در جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری در مراسم افتتاحیه اردوی طرح یاروان ولایت دانش آموزی پسران در اردوگاه مقدس اردبیلی، اظهارداشت: تخصص و تعهد لازمه رسیدن به پیشرفت در جامعه اسلامی است و در این زمینه باید کسب علم و دانش را به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه واقع دهیم و نوجوانان و جوانان را با این محور رشد دهیم تا جوانانی بسیجی را تربیت کرده و شاهد دستیابی به ارزش‌های آرمانی و مقدس در استان دست یابیم.

وی گفت: رسیدن به اهداف پیشبردی نیازمند اهمیت به دو مولفه اشتغال و بسترهای اشتغال‌زایی است که در این زمینه باید به دنبال درآمدزایی و اشتغال‌زایی در استان باشیم و مواردی که تاکنون در این زمینه مورد غفلت قرار گرفته‌اند را مورد توجه قرار دهیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اهمیت مهارت فنی و شغل بصورت تخصصی در جامعه کنونی کشور بیان کرد و افزود: امروز مهم تر از هر عرصه ای اقتصاد، تولید و اشتغال است که باید با مهارت افزایی در سنگر علم ودانش و اشتغال به این امر مهم بپردازیم.

سردار مستعد با بیان اینکه سن و سال هر فرد که درجامعه بالا می رود مطئنأ دیگر توان کارهای سخت را نخواهد داشت، افزود: بهترین دوران برای تولید واشتغال و کسب درآمد دوران جوانی و نوجوانی است که باید در این دوران هرچقدر می توانیم به تولید واشتغال و کسب درامد برای آینده خود تلاش کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: تضعیف اعتقادات دینی مردم هدف اصلی دشمن در فضای مجازی است که در این زمینه تضمین افزایش بینش سیاسی و اعتقادی نوجوانان و جوانان توسط مسئولان و مردم امری لازم و ضروری است.

مستعدحصاری تصریح کرد: خلاقیت و نوآوری برای رسیدن به رشد و تعالی یک امر لازم و ضروری است که در این زمینه با توجه به ترفندهای دشمنان که تلاش برای به انحراف کشاندن جوانان دارند باید زمینه کسب علم و اندیشه را در بین جوانان به طور نهادینه فراهم کرده و مشکلات را در این زمینه برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز به دنبال بی بندوبار کردن جوانان انقلابی ما هستند و می خواهند با ترفند های مختلف در فضای و مجازی و جنگ نرم جوانان ما را به انحرافات بکشانند ونگذارند جوانان به کسب و علم و اندیشه بپردازد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: از تکنولوژی های بروز جامعه باید استفاده کرد اما نباید گذاشت این تکنولوژی ها انسان را به انحرافات بکشاند و از آنچه اهداف اصلی او بود دور کند.

سردار مستعد گفت: در جنگ سخت دشمن با تلافاتی که از نیروهای انسانی ما می گرفت نیروهای انسانی ما با افتخار به درجه شهادت نائل می آمدند اما در تلافات جنگ نرم اینطور نیست و نیروهای انسانی ما با تلف شدن در جنگ نرم و فضای مجازی خود را می بازند و نابود می شوند که باید در این زمینه بسیار مراقب بود.

جانشنین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه امروز دشمن در جنگ سخت هیچ غلطی نمی تواند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دهد، تصریح کرد: امروز تنها باید سه عامل را تلاش کنیم که تقویت شود اولی چرخه اقتصاد، دومی حوزه فرهنگی و سومی تولید واشتغال در جامعه است.

ارسال نظرات