جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از مهارت آموزی 500 نفر از پاسداران وظیفه استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۸۱۹۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار مهران مرادی در حاشیه آزمون مهارت آموزی سربازان وظیفه سپاه استان، گفت: بر اساس تفاهم نامه بین ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مهارت آموزی سربازان وظیفه در دستور کار سپاه قمربنی هاشم علیه السلام قرار گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: مهارت آموزی سربازان وظیفه در دو قالب ادواری و افرادی که مهارت دارند برگزار می شود، یعنی کسانی که مهارت ندارند باید در دوره های آموزشی شرکت کرده و افراد دارای مهارت تنها در آزمون های نظری و عملی شرکت می کنند.

وی ادامه داد: امروز اولین دوره آزمون مهارت آموزی با حضور یکصد نفر از سربازان سپاه استان در سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار شده و تا پایان سال نیز دوره آموزشی برای 500 نفر برگزار خواهد شد.

مرادی، خاطرنشان کرد: آموزش های مهارت آموزی سربازان وظیفه در 42رشته مختلف برگزار می شود که زمینه ساز ایجاد شغل برای این عزیزان بعد از دوره خدمت مقدس سربازی می باشد.

وی، جذابیت دوران سربازی، افزایش نشاط در محیط خدمت و ارتقای مهارت و فراهم سازی زمینه اشتغال را از اهداف برگزاری دوره های مهارت آموزی سربازان وظیفه نیروهای مسلح برشمرد.

ارسال نظرات