خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه مردم خیر در عید سعید قربان می توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه های این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان تحویل دهند تا در بین نیازمندان توزیع شود، افزود: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی هر سال کمک های قابل توجهی را در عید قربان به خانوارهای نیازمند می کنند و امیدواریم امسال این کمک ها پررنگ تر از سالهای گذشته شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۱۷۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، گفت: کمک های جمع آوری شده در روز عید سعید قربان در سریع ترین زمان ممکن بین نیازمندان همان منطقه توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هر سال كميته امداد در عيد قربان، گوشت قرباني در بين خانوار هاي تحت حمایت توزيع مي کند، بیان کرد: این نهاد امسال نيز با همكاري امام جماعات، هيئت امناي مراکز نیکوکاری احسان و نذورات مردم خیر استان را در اين روز جمع آوري و بين نيازمندان توزيع خواهد کرد.

کلامی ادامه داد: مردم این استان در سال گذشته گوشت قربانی به ارزش 723 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی با قدردانی از کمک های خیران آذربایجان شرقی به نیازمندان، افزود: کد آنی پرداخت #041*8877* برای دسترسی هر چه آسان‌تر خیران تدارک دیده شده است تا از این طریق کمک‌های خود را در اختیار خانوارهای بی‌بضاعت قرار دهند.

کلامی با بیان اینکه مردم آذربایجان شرقی با نصب «اپلیکیشن سنا» در تلفن همراه، به راحتی می‌توانند نذورات و سایر کمک های خود را در اسرع وقت و بی واسطه در اختیار نیازمندان قرار دهند، عنوان کرد: مردم استان برای دریافت نرم افزار سنا می توانند عدد 3 را به سامانه 30003333 ارسال کنند.

ارسال نظرات