معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود:

" طرح هجرت" طرحی برای اوقات فراغت تابستانه دانش آموزان

معاون پرورشی و تربیت بدنی شاهرود، در بازدید از دبستان مسلم بن عقیل که در یکی از مناطق کم برخوردار شاهرود گفت: "طرح هجرت" طرحی برای اوقات فراغت دانش آموزان است.
کد خبر: ۹۰۴۸۱۶۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سید محمد رضا کریمی که حوزه کاری او مسئولیت غنی سازی و برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان را به عهده دارد؛ از آموزشگاه مسلم بن عقیل مرکز مجری طرح هجرت بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود بازدید و با اشاره به اینکه طرح هجرت ضمن اینکه منجر به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می‌شود در اشاعه فرهنگ اسلامی بسیار موثر است.
وی "طرح هجرت" را طرحی برای اوقات فراغت دانش آموزان عنوان کرد و از زحمات دانش آموزان فعال در این طرح و مدیر آموزشگاه مسلم بن عقیل و بسیج دانش آموزی تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است در این بازدید؛ مسئول بسیج دانش آموزی حوزه کوثر، کارشناس قرآن و عترت، کارشناس اردو‌ها و فوق برنامه و کارشناس فرهنگی هنری معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود، معاونت پرورشی و تربیت بدنی را همراهی کردند.
لازم به ذکر است طرح هجرت ۳ در قالب مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس به همت بسیج دانش آموزی و همراهی آموزش و پرورش در مدارس اجرا می‌شود که امسال در قالب اردو‌های جهادی هفت و ۱۰ روزه با حضور دانش آموزان اجرا می‌گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار