فاطمه سیفی
در راستای توانمند سازی دانش آموزان؛
دوره یاوران ولایت با شعار دانش آموز بسیجی، انقلابی و مسئولیت پذیر آغاز می شود و اهدافی چون تربیت نیرو های انقلابی و تراز اول و بکارگیری فعالیت پررنگ آنان در سطح واحد های مقاومت دانش آموزی می باشد.
کد خبر: ۹۰۴۸۱۰۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه هماهنگی دوره یاوران ولایت بسیج ویژه دانش آموزان منتخب پایه دهم مدارس دخترانه و پسرانه قرچک پیش از ظهر امروز با حضور سرگرد نجفی جانشین فرماندهی سپاه پانزده خرداد قرچک، معاونت های اداره آموزش و پرورش و فرماندهان بسیج شهیده طاهره هاشمی و شهید باهنر در سالن جلسات اداره آموزش و پروش این شهرستان برگزار شد.
دوره آموزشی پسران اواخر ماه مرداد و دوره دختران در ابتدای شهریور ماه به مدت 4شبانه روز در اردوگاه شهید منتظری شهریار با موضوعات فرهنگی، علمی، قدرت رهبری و... زیر نظر اساتید و مربیان توانمند اجرا خواهد شد.
محمد اسلامجو فرمانده بسیج دانش آموزی شهید باهنر در این جلسه درباره اهداف طرح بیان کرد: این طرح با شعار دانش آموز بسیجی، انقلابی و مسئولیت پذیر آغاز می شود و اهدافی چون تربیت نیرو های انقلابی و تراز اول و بکارگیری فعالیت پررنگ آنان در سطح واحد های مقاومت دانش آموزی می باشد.
گفتنی است در دوره یاوران ولایت، دانش آموزان برای تصدی مسئولیت فرمانده واحد بسیج مدارس آموزش می بینند. 
فاطمه سیفی

ارسال نظرات