خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: این انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب جهانی است و دست هدایت الهی پشت این انقلاب است؛ درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است و این انقلاب به ملت ایران حیات بخشید و زیر یوق استکبار نرفت.
کد خبر: ۹۰۴۸۰۵۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱

انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز انقلاب جهانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مصطفی رستمی در دوره فرهنگی تربیتی یاوران ولایت که در دانشکده مفتح برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی ما امسال چهلمین سال انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی ابراز داشت: اگرچه دشمنان ما دست به دست هم داده‌اند که این انقلاب چهلمین سال خود را نبیند اما ما بر آن هستیم تا آن را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: جمهوری اسلامی جایگزینی ندارد و از هم نمی‌پاشد چراکه مردم این انقلاب را قبول دارند و همانند سال 58 که بیش از 98 درصد مردم رأی دادند اکنون نیز این انقلاب را قبول دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه ریشه جمهوری اسلامی همین شهدا هستند، افزود: این جانبازان قطع نخاعی اجازه نمی‌دهند جایگزین حکومت اسلامی، حکومت دیگری تشکیل شود و این انقلاب به دست صاحبش امام زمان(عج) خواهد رسید.

رستمی عنوان کرد: این انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب جهانی است و دست هدایت الهی پشت این انقلاب است؛ درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است و این انقلاب به ملت ایران حیات بخشید و زیر یوق استکبار نرفت.

وی در ادامه ابراز داشت: این همه ریشه که داریم در سایه همین انقلاب بوده و در سایه بی‌مهری‌ها و بی‌محبتی‌هایی که برخی کردند انقلاب مسیرش را ادامه خواهد داد و به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شما دانش‌آموزان باید مدافع باشید، گفت: دشمنان ذهن افراد را در ماهواره و فضای مجازی تخریب می‌کنند و شما باید دفاع کنید.

وی ادامه داد: دشمنان دانش‌آموزان را به سمت بی دینی و بی نمازی و به سمت باندهای فساد می کشانند چراکه می‌دانند آینده انقلاب به همین دانش آموزان است که اگر آنان منحرف شوند آینده کشور به فساد کشیده می‌شود.

رستمی با بیان اینکه با همت و همدلی شما انقلاب پیش می‌رود، تأکید کرد: این دوره‌ها برای این است تا افرادی که می‌خواهند مجموعه‌ای را اداره کنند خود آنان غنی شده باشند و با بینش سیاسی، اخلاص و به موقع موضع‌گیری کنند و نجات دهند و تحت تأثیر القائات فضای مجازی قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه مردم این نظام و انقلاب را می خواهند، ابراز داشت: البته مردم مطالبات بر حقی نیز دارند اما این انقلاب را با جان و دل می‌خواهند؛ مردم ما هوشیار هستند و ما باید هوشیاری آنها را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات