خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه ثارالله تهران گفت: انقلاب اسلامی و نظام مقدس ما راه خودش را دقیقا با فرماندهی و رهبری حضرت آقا دنبال خواهد کرد و دشمنان ما هرچقدر توطئه کنند باز هم به نتیجه نخواهند رسید.
کد خبر: ۹۰۴۸۰۴۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین  سرتیپ پاسدارمحمدکوثری جانشین قرارگاه ثارالله درجمع رزمندگان تیپ82صاحب الامر(عج) قزوین درحسنییه عاشقان ثارالله اظهارداشت: چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلام در راه است دشمنان ما بنانداشتند بگذارند که ما تا اینجا برسیم ولی به فضل خدا و رهبری حکیمانه رهبرانقلاب و مردم عزیزمان انقلاب ما به بلوغ خود رسید. و دشمنان ما مأیوس شدند .
وی تشریح کرد : انقلاب اسلامی و نظام مقدس ما راه خودش را دقیقا با فرماندهی و رهبری حضرت آقا دنبال خواهد کرد و دشمنان ما هرچقدر توطئه کنند باز هم به نتیجه نخواهند رسید.
این مسئول افزود: ما خادم این ملت هستیم  اما در مقابل کسی که در هر مسئولیتی بخواهد به این نظام جفا کند می ایستیم و کوتاه نمی آییم ولی مردم عزیز ما با وجود اینکه  بیشترین فشار اقتصادی را دارند براساس همان لبیکی که به امام خود گفتندالان هم پای این نظام ایستاده اند. 
وی تصریح کرد: دو عامل وجود داردکه این نظام و انقلاب ما را پیش می برد یکی رهبری است که دشمنان داخلی خیال کنار گذاشتن آن را داشتند و دومین عامل مردم ولایت مدار هستند که در همه صحنه ها از اول انقلاب تا به حال و انشاءاله آینده کنار این نظام بوده و هستند تا انقلاب راتحویل صاحب اصلی آن که امام زمان است بدهند.
وی در ادامه گفت :حکومت حضرت علی)ع) در طول 4 سال و 9ماه حکومت خود 4محور را هدایت می کردند 1-عدالت2-امنیت3-رفاحت4-تعلیم وتعلم. انقلاب اسلامی مانیز الگویی از اسلام ناب محمدی است وامام راحل ما براین اساس پایه گذاری کردند و رهبری نیز آن را دنبال می کنندوقطعا حضرت آقا در این مسیر در مقابل زورگویان ، و مستکبرین و زیاده خواهان داخلی و خارجی کوتاه نمی آید.
وی در ادامه بیان داشت : انقلاب اسلامی با خدای خود معامله کرده است لذا اینکه هر روز بر دشمنان انقلاب افزوده می شود این است که ما داریم برقوانین اسلام پافشاری میکنیم تا این قوانین پیاده شود و دشمن نیز از همین می ترسد.
جانشین قرارگاه ثارالله در پایان نقش مردم در انقلاب را اینطور بیان کرد: انقلاب ما یکی از پایه های بسیار مهمش مردم هستنددشمن از اینکه مردم ما یکدل و یکصدا هستند عصبانی است ما انقلاب کردیم که روی پای خودمان بایستیم ما باید خود را به صبر آگاهانه دعوت کنیم تا بتوانیم انشاءاله همه تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کنیم 
8001/پ30/ب
 
 
 
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها