خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد خبر داد

افتتاح 73 پروژه طی هفته دولت در اسدآباد

فرماندار اسدآباد از افتتاح 73 پروژه با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 900 میلیون تومان طی هفته دولت در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۸۰۱۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

افتتاح 73 پروژه طی هفته دولت در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کریم حمیدوند در نشست خبری و آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان اسدآباد اظهار داشت: اصحاب رسانه دوشادوش دولتمردان در صحنه‌های کاری حاضر و زحمات زیادی را در راه انعکاس فعالیت‌ها متحمل می‌شوند.

وی با بیان اینکه افتخار من این است در همه پست‌های دولتی‌ام ارتباطی حسنه با خبرنگاران داشته‌ام، افزود: همه مسئولین دیار سیدجمال موظف هستند پاسخگوی خبرنگاران باشند و نباید هیچ پرده‌ای مابین یک مسئول و یک خبرنگار در دیارسیدجمال وجود داشته باشد.

رئیس شورای تأمین اسدآباد در ادامه به پروژه‌های در دست اقدام شهرستان اشاره کرد و گفت: با کمک‌های استاندار و تلاش‌های نماینده شهر توانسته‌ایم بودجه 7 میلیاردی به مسیر اسدآباد - قروه اضافه کنیم که با احتساب بودجه 3 میلیاردی قبلی برای این پروژه هم اکنون می‌توان پیمانکاری مطمئن برای این پروژه انتخاب کرد.

وی در خصوص پروژه کنارگذر شهرستان نیز گفت: سرعت خوبی در این پروژه وجود دارد و تا قبل از اربعین حسینی به بهره‌برداری می‌رسد.

حمیدوند همچنین در ادامه ابراز داشت: مباحثی در رابطه با پروژه فوق وجود دارد که شخصاً این مسائل را در شورای ترافیک استان مطرح و منجر به نتیجه کرده‌ام.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مسأله کنده‌کاری‌های سطح شهر اشاره کرد و گفت: علاوه بر نارضایتی اقتصادی این امر به عاملی برای نارضایتی عمومی تبدیل شده است.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: با توجه به کمتر شدن ساخت و ساز، بودجه شهرداری تنها بودجه اختصاص داده شده از طرف دولت است اما اگر هم اکنون نتوانیم از همین بودجه‌های محدود استفاده کنیم باید شاهد برگشت خوردن آن به مرکز استان باشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات رنجبرزاده  نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی برای همکاری در حل مشکلات مهم شهر بیان کرد: با پیگیری‌های نماینده شهرستان 4 هزار تن قیر یارانه‌ای برای دیار سیدجمال جذب شده اسـت.

حمیدوند با بیان اینکه توافق با دو سرمایه‌گذار عمده برای راه‌اندازی کارخانه‌های رینگ آلومینیوم و کاغذ فعالیت‌های دیگر در راستای پیشرفت شهرستان اسـت، گفت: در رابطه با حوزه گردشگری شهرستان نیز دو پیمانکار در روستای هدف ملحمدره مشغول فعالیت هستند.

وی همچنین ضمن تاکید بر گسترش گردشگری سلامت بیان کرد: آب و هوای خوب و نقاط بکر می‌توانند دلایلی مناسب برای تمایل بخش خصوصی در راستای انجام این مهم باشند.

فرماندار اسدآباد در پایان سخنانش از افتتاح 73 پروژه با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 900 میلیون تومان طی هفته دولت در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و ابراز داشت: لازم است خبرنگاران اسدآباد دارای پرونده اختصاصی در روابط عمومی باشند تا زمینه همکاری هرچه بهتر مابین فرماندار و اصحاب رسانه فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار