مسئول قسمت امر به معروف و نهی از منکر سپاه شاهرود از برگزاری دوره های آموزشی ضابطین و دبیران امر به معروف و نهی از منکر بسیج این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۸۰۱۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
جعفر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ضابطین و دبیران امر به معروف و نهی از منکر حوزه‌های بسیج مساجد و محلات شاهرود اظهار کرد: این دوره آموزش با حضور ضابطین و دبیران امر به معروف و نهی از منکر حوز‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات نجف اشرف شهر رودیان و حمزه سیدالشهداء شهر کلاته خیج در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود در حال انجام است.
مسئول قسمت امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه شاهرود افزود: در این دوره آموزشی کلاس‌های مختلف سواد رسانه‌ای، آشنایی با فضای مجازی، شاخص‌های امر به معروف و نهی از منکر، آشنایی با اصول قضایی و حقوقی، اخلاق و بصیرت سیاسی به مدت یک هفته برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ضابطین و دبیران امر به معروف و نهی از منکر بسیج سپاه شاهرود. با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود و دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان در حال اجرا می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها