امام جمعه درگز در گفت‌وگو با «بسیج»:

قوه قضائیه در برخورد با فساد و مفسد ملاحظه نکند

امام جمعه درگز گفت: متاسفانه برخی مسئولان اجرایی کشور به جای رسیدگی به درد‌های مردم در پی کار‌های حزبی و سیاسی و مسائل شخصی خود هستند؛ قوه قضائیه باید در برخورد با این افراد مقتدر عمل کرده و هیچ ملاحظه‌ای در مبارزه با فساد و مفسد نداشته باشد.
کد خبر: ۹۰۴۸۰۱۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
حجت الاسلام ایروانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع آحاد مردم گفت: در ارتباط با مشکلات معیشتی همانگونه که بار‌ها و بار‌ها گفته شد، کاهش ارزش پول ملی و گرانی و بیکاری جوانان ناشی از سوء مدیریت مدیران داخلی بوده و تحریم‌های خارجی اثر ناچیزی بر این مساله دارند.

امام جمعه درگز گفت: عده‌ای وزیر و مسئول نالایق با برنامه ریزی غلط و سیاست گذاری نادرست، مشکلاتی را در کشور ایجاد می‌کنند که دشمن از این ضعف‌های به وجود آمده به نفع خود سوء استفاده کرده و مشکلات را دوچندان می‌کند؛ باید با مدیران فرسوده و بی انگیزه که منابع کشور را به باد فنا می‌دهند برخورد انقلابی شده و به جای آن‌ها از نیروی جوانان مومن و انقلابی استفاده شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی مسئولان اجرایی کشور به جای رسیدگی به درد‌های مردم در پی کار‌های حزبی و سیاسی و مسائل شخصی خود هستند؛ قوه قضائیه باید در برخورد با این افراد مقتدر عمل کرده و هیچ ملاحظه‌ای را در مبارزه با فساد و مفسد انجام ندهد.

حجت الاسلام ایروانی اذعان کرد: مردم ایران اسلامی همان‌هایی هستند که در دوران دفاع مقدس، جان و مال و هستی خود را دادند تا اجازه ندهند دشمن ذره‌ای از خاک کشور را تصرف کند، اما امروز دلیل حمایت نکردن آنها، دزدی، فساد و رانت خواری برخی مسئولین است که صرفا به فکر حفظ منافع شخصی خود هستند.

امام جمعه درگز در بخش‌های دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تهدید آمریکا مبتنی بر راه اندازی جنگ دروغی بیش نیست؛ آن‌ها در جنگ‌های نیابتی شکست خوردند و اگر جنگی علیه این نظام و کشور راه بیندازند پشیمان خواهند شد و شکست سختی خواهند خورد.

وی افزود: برجام تجربه تلخی بود که در آن نقدا تجهیزات و امکانات خود را از بین بردیم و در عوض وعده‌های پوچ و توخالی دریافت کردیم؛ کسانی که از مذاکره با ترامپ دفاع می‌کنند بدانند مذاکره ابزاری است برای اعمال دشمنی آمریکا.

حجت الاسلام ایروانی در پایان خاطر نشان کرد: این رژیم زورگوی متقلب هیچ گاه شایستگی مذاکره با ما را نداشته و نخواهد داشت؛ مشکل اقتصادی امروز نه با مذاکره بلکه با پای کار آمدن مدیران شایسته، مبارزه جدی با فساد، اعتقاد به اقتصاد مقاومتی و تکیه به توان داخلی حل خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها