خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی از اهداف طرح یاوران ولایت

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اهداف برگزاری این دوره گفت: وظیفه ما تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۹۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی از اهداف طرح یاوران ولایتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دوره فرهنگی، تربیتی و آموزشی یاوران ولایت در دانشکده مفتح به مدت 5 شبانه روز آغاز شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در این مراسم اظهار داشت: طرح یاورن ولایت با شعار «من انقلابی‌ام و از کالای ایرانی حمایت می‌کنم» از 27 تا 31 مرداد ماه ویژه خواهران و از 3 تا 7 شهریور ماه ویژه برادران برگزار می‌شود.

محمدتقی امیدی‌ساکت گفت: این افراد دانش‌آموزان نخبه اخلاقی و علمی هستند که پس از اتمام این دوره به عنوان دانش‌آموخته یاوران ولایت می‌شوند و به آموزش و پرورش کمک خواهند کرد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره تصریح کرد: وظیفه ما تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این دوره‌ها این‌ است که دانش آموختگان بازوی آموزش و پروش باشند.

وی با بیان اینکه نهادینه کردن شاخصه‌ها در دانش‌آموزان از دیگر اهداف این دوره است، ادامه داد: باید در مرحله عمل وجود دانش‌آموزان مایه خیر و برکت و عمل و هم سو و هم تراز با انقلاب باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات