خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خبر داد

اعزام 3000 نفر از ارومیه به اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به اعزام سه هزار نفر از این شهرستان به اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور اشاره کرد.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۸۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به اعزام سه هزار نفر از ارومیه به مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس استان آذربایجان غربی خبر داد.

سرهنگ علی نژاد افزود: زیارتگاه هایی که زائران از آن بازدید می کنند یادمان شهید بروجردی واقع در سه راهی محمد یار، یادمان شهدای حاج عمران واقع در تمرچین پیرانشهر، یادمان شهید ناصر کاظمی واقع در اول جاده پیرانشهر، یادمان شهید امینی مهاباد و یادمان های ارومیه اعم از مزار شهداء واقع در تپه نور الشهداء، گلزار شهداء در باغ رضوان، یادمان شهدای جند الله واقع در اردوگاه شهید مهدی باکری در حیدرلو که با استقبال بیش از حد مردم و رهروان شهداء مواجه است.

وی با اشاره به اهداف این اردوها، اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه ها آشنایی نسل جوان با رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان های شهداء و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است و در این راستا از راویان استان جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان با تمام توان استفاده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه افزود: بیشترین توجه ناحیه بر روی اجرای بدون حادثه و سانحه اردو های راهیان نور می باشد که بحمد الله با رعایت کامل دستورات ایمنی از ابتدای تابستان تا به امروز حادثه خاصی رخ نداده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار