خبرهای داغ:
امام جمعه تکاب خواستار شد

برگزاری باشکوه برنامه های دهه امامت و ولایت در تکاب

امام جمعه تکاب گفت: برنامه های دهه امامت و ولایت در تکاب با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۸۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلسه هماهنگی شهرستانی دهه امامت و ولایت با ریاست امام جمعه شهرستان تکاب و دبیری دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب و با حضور فرماندار شهرستان و همه روسای ادارات و نهادهای دولتی و روئسای هیئت امنای مساجد شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام عیسی برادری امام جمعه تکاب بر لزوم هرچه بهتر برگزار شدن برنامه ها و توجه به وحدت شیعه و سنی در این مورد تاکید کرد و از مسئولین ادارات و نهاد ها و مساجد خواست تا نسبت به اجرای برنامه های مختلف اهتمام جدی داشته باشند.

همچنین حجت الاسلام سید عابدین  صادقی دبیر دهه امامت و ولایت نیز ضمن اشاره به دستور العمل ابلاغی از استان، به چندین مورد از برنامه های پیشنهادی از جمله اجرای محفل انس با قرآن، آذین بندی سردرب ادارات و مساجد و اجرای ویژه برنامه در طول دهه در مساجد اشاره کرد.

در ادامه مکرمی فرماندار تکاب نیز به هرچه بهتر انجام شدن برنامه ها تاکید و خاطر نشان کرد: ان شالله امسال برنامه ها بهتر و با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

همچنین در این جلسه همه روسای ادارات و نهادها برنامه های پیشنهادی خود را مطرح کرده و بر اجرای بهتر برنامه ها تاکید کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار