ضیایی افزود: پیشرفت‌های انقلاب در حوزه بیمه بی نظیر بوده است به نحوی که با تواجه به اینکه جمعیت ۲ تا ۲.۵ برابر شده است سطح رفاه زندگی نیز ده‌ها برابر رشد چشمگیر داشته است.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۴۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از فرهنگ سدید، حسینعلی ضیائی مدیر عامل اسبق سازمان تامین اجتماعی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در هجدهمین شنبه انقلاب با موضوع رفاه و ارتقاء سطح زندگی که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد در سخنانی اظهارداشت: آنچه موجب شد جنگ تحمیلی را با موفقیت پشت سر بگذاریم حضور آحاد مردم در صحنه‌های اجتماعی بود.

وی ادامه داد: زنان و مردان با حضور در میدان‌های مختلف مبارزه از دوران پهلوی تا دفاع مقدس و همین امروز موجب حفظ انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های چشمگیری شده اند.

ضیائی با اشاره به تاثیر حضور بانوان در عرصه‌های مختلف انقلاب گفت: علیرغم تبلیغات دشمن علیه انقلاب اسلامی، حضور فعال زنان در سطوح مختلف اجتماعی بیش از پیش است و در حال حاضر ۷ سازمان و نهاد به حمایت از بانوان مشغول هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و ۱۷ صندوق حمایتی در این راستا تشکیل شده است.

مدیر عامل اسبق تامین اجتماعی در خصوص گسترش صنعت بیمه در ایران نیز گفت: در حال حاضر ۸۰ میلیون دفترچه بیمه صادر شده است.

وی در بیان دستاورد‌های صنعت بیمه گفت: شرایط در ایران به گونه‌ای فراهم شده است تا افرادی که کارفرما ندارند نیز بتوانند از بیمه استفاده کنند و دولت به عنوان کارفرما مابقی هزینه را به تامین اجتماعی واریز کند.

ضیایی افزود: پیشرفت‌های انقلاب در حوزه بیمه بی نظیر بوده است به نحوی که با تواجه به اینکه جمعیت ۲ تا ۲.۵ برابر شده است سطح رفاه زندگی نیز ده‌ها برابر رشد چشمگیر داشته است.

وی تصریح کرد: میزان سفر‌ها و برگزاری میهمانی‌ها نشان از پیشرفت سطح رفاهی زندگی مردم است. نباید اجازه دهیم که دشمن با هجمه دستاورد‌های انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دهد.

نماینده اسبق مجلس گفت: ایران نگین منطقه است و همه دنیا توان خود را جمع کرده که به دستاورد‌های انقلا اسلامی به عنوان یک کشور مستقل ضربه بزند.

ضیایی در پایان با اشاره یه اینکه امنیت مهم‌ترین مقوله برای مردم است، گفت: امنتی که در ایران وجود دارد نه تنها در منظقه بلکه در دنیا بی نظیر است.

ارسال نظرات