خبرهای داغ:
سخنان اخیر امام خامنه ای دارای هشدارهای خوبی به تمام قوا، مردم و هنجار شکنان وحدت بود. اما با رصدی که در این حوزه انجام شد، فرمایشات معظم له بیشترین خطاب را به دولت، مجلس و سپس سیاست خارجی و تقابل با استعمار داشته است اما در خصوص متنی که می تواند احمدی نژاد را شامل شود کمتر از ۵۰کلمه می باشد.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۰۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

خبرگزاری بسیج در قزوین، سخنان اخیر امام خامنه ای دارای هشدارهای خوبی به تمام قوا، مردم و هنجار شکنان وحدت بود. اما با رصدی که در این حوزه انجام شد، فرمایشات معظم له بیشترین خطاب را به دولت، مجلس و سپس سیاست خارجی و تقابل با استعمار داشته است اما در خصوص متنی که می تواند احمدی نژاد را شامل شود کمتر از ۵۰کلمه می باشد.
چرا در تمام ناکار آمدی ها و فساد حاکم بر برخی افراد همیشه سعی شده از احمدی نژاد به عنوان جان پناه استفاده شود تا در برابر تیر ترکش قانون ایمن باشند؟
رهبر انقلاب در بحث برخورد با اخلال گران اقتصادی هشدار درستی دادند که گیرندگان ارز و سکه را نگیرید و بلکه دهندگان هم تحت تعقیب قرار دهید.
قوه قضاییه با بازداشت مسئول ارزی بانک مرکزی نیمه راه و مطالبه رهبری را انجام داده است.
اما دو کلید واژه رهبری به مردم و مسئولان در سایه هوچیگری برای احمدی نژاد گم می شود و آن جنگ نخواهدشد و مذاکره نخواهیم کرد.
رهبر انقلاب را بی شک از با هوش ترین مردان سیاسی و بی نظیرترین مرد بحرانهای سخت در تقابل با ابرقدرت ها دانست.
دولت روحانی و جبهه اصلاحات با سنگین ترین هجمه تبلیغاتی توانستند باب گفتگو را با شیطان بزرگ باز کنند و به نوعی انقلاب را عقیم و از ادامه مسیر بازدارند.در این پروژه سایه جنگ و مذاکره را پیش کشیدندو موفق شدند بخشی از جامعه را بترسانند.
اما رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر بیشتر سخنان خود را به دولت اختصاص داد.
اصلاحات و غربگرایان که خواستار مذاکره مجدد بودند خلع سلاح گردیدند.
حال روحانی مانده با دولتی که تنها راه خروج از بن بست را مذاکره می دانند اما این بازی دیگر تعطیل شد و حالا با انبوهی از مشکلات که از برجام به جا مانده تا پایان ۱۴۰۰باید تحمل کرد.
رهبری موضوع اصلی سخنرانی را به خلع سلاح کاسبان مذاکره و برجام اختصاص داد اینکه احمدی نژاد را مطرح کنیم تا مطالبات اصلی رهبری را به حاشیه ببرند هنر این جماعت چپ و راست بوده و بر کسی پوشیده نیست.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها