خبرهای داغ:
طی بازدیدی؛

نماینده مجلس بر تسریع احداث مجتمع توانبخشی تاکید کرد

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل بنیاد استان از مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۴۷۸۷۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، روح‌الله بابایی‌صالح نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی به همراه غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و یدالله محمدبیگی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین بازدید کردند.
طی بازدید یاد شده، بابایی‌صالح از نزدیک در جریان روند ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین قرار گرفت و بر تسریع احداث این مجتمع تاکید کرد.
در این بازدید، بابایی‌صالح از زحمات مدیرکل و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان قزوین در ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین قدردانی کرد.
همچنین مسوولان در خصوص مشکلات مجتمع یاد شده به بحث و گفت‌وگو پرداخته و راهکارهایی برای ادامه‌ی عملیات عمرانی پروژه فوق اتخاذ کردند.
گفتنی است: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی شهید رجایی قزوین در فازهای یک و دو تعریف شده است که فاز اول این مجتمع، شامل سالن ورزشی، استخر و آب‌درمانی و فاز دوم نیز شامل ساختمان اداری، فرهنگی و توان‌بخشی، سوئیت‌های اقامتی و رستوران است.
1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها