ديدار صميمانه مديران روابط عمومي و تبليغات سپاه امام رضا عليه السلام با مدير كل صدا و سيماي خراسان رضوي

مديران روابط عمومي و تبليغات سپاه امام رضا عليه السلام با حضور در مركز صدا و سيماي خراسان رضوي با مديركل صدا و سيماي استان ديدار و به گفتگو پرداختند.
کد خبر: ۹۰۴۷۸۶۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، درابتداي اين ديدار محمدرضا حقداديان ضمن تبريك ايام بزرگداشت تلاش هاي خبرنگاران در عرصه هاي مختلف؛ از حسن تعامل و حضور موثر همكاران صدا و سيما در ثبت، انعكاس و گزارش اقدامات سپاه و بسيج در سطح استان قدرداني كرد.

معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه امام رضا عليه السلام ضمن برشمردن تنوع كاري فراوان و بيان نمونه هايي از حضور مجاهدانه سپاه و بسيج در اجتماع گفت: با توجه به فراگير بودن فعاليت ها در خدمات فرهنگي، اجتماعي و سازندگي اهميت انعكاس تصوير و خبر اين رويدادها جهت ايجاد روحيه نشاط و اميد در مردم با توجه به شرايط كنوني مضاعف مي باشد.  

در اين ديدار نصرپور ضمن تاكيد بر روند ارتباط گيري واحد از سوي بخش هاي مختلف بسيج و سپاه با شبكه استاني جهت ارتقا همكاري ها و انعكاس فعاليت هاي مختلف پاسداران سلحشور و بسيجيان سرافراز در سطح استان اعلام آمادگي نمود.

شايان ذكر است در اين ديدار محسن شباني مدير روابط عمومي، محمدرسول ميثمي مدير فرهنگي و تبليغات سپاه امام رضا عليه السلام و قاسم فرودي مسئول بسيج صدا و سيماي استان، معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه استان را همراهي نمودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار