خبرهای داغ:
مسوول شبکه جوانان رضوی استان قزوین خبر داد:
تمام کتاب‌های مسابقه همراه با کارت ویژه با کد منحصر به فرد در مسابقه و با 50 درصد تخفیف پشت جلد 12500تومان، به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۴۷۸۰۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ساسان کرمی مسوول شبکه جوانان رضوی استان قزوین در تکمیل این خبر بیان کرد: این مسابقه همزمان با دهه کرامت 24 تیر ماه و ایام میلاد هشتمین امام شیعیان آغاز شد و تا پایان ماه صفر آبان ماه و ایام شهادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.
وی گفت: تمام کتاب‌های مسابقه همراه با کارت ویژه با کد منحصر به فرد در مسابقه و با 50 درصد تخفیف پشت جلد 12500تومان، به فروش می‌رسد.
مسوول شبکه جوانان رضوی استان قزوین اظهار کرد: شرکت‌کنندگان با خرید کتاب، مطالعه و ارسال کد قرعه‌کشی به سامانه پیامکی 30003209 در قرعه‌کشی هفتگی شرکت داده می‌شوند که نتایج قرعه‌‎کشی هفتگی، هر هفته اعلام خواهد شد.
در پایان مهلت شرکت، سؤالات محتوایی و تستی این مسابقه بر روی سایت www.Behnashr.com منتشر می‌شود و تنها افرادی که دارای کد انحصاری قرعه‌کشی هستند، می‌توانند پاسخ سؤالات را همراه با کد، ارسال کنند و در صورت پاسخگویی درست به سؤالات، در قرعه‌کشی نهایی جایزه ویژه شرکت داده می‌شوند.
گفتنی است کمک هزینه سفر به مشهد، کربلا و خودروی سواری فقط بخشی از هدایای این مسابقه است.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها