گروه جهادی مهاجر یکی از بزرگترین و بهترین گروه‌های جهادی دانشگاه سطح استان سمنان می‌باشد که فعالیت‌های جهادی خود را از ۱۵ مرداد ماه در روستا‌های فرومد و فیروز آباد شهرستان میامی آغاز کرده است.
کد خبر: ۹۰۴۷۷۸۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، گروه جهادی مهاجر یکی از بزرگترین و بهترین گروه‌های جهادی فعال در سطح دانشگاه‌های استان میباشد که از مجموع دانشجویان بسیجی جهادگر دانشگاه سمنان تشکیل گردیده و یکی از عمده فعالیت‌های جهادی این گروه در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی میباشد.
با توجه به تصمیمات مهم و شایسته اتخاذ شده، امسال فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانشگاه‌های استان سمنان در سطح استان برگزار خواهد شد و با توجه به این مهم گروه جهادی مهاجر نیز فعالیت جهادی خود را در سطح روستا‌های فرومد و فیروز آباد از توابع شهرستان میامی در زمنیه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی از ۱۵ مرداد ماه آغاز نموده و تا ۲۹ مرداد ماه ادامه خواهد داد.
ترمیم و بازسازی مدرسه شبانه روزی، ساخت پایگاه بسیج خواهران، ساخت حمام برای یکی از افراد نیازمند، رنگ آمیزی مدرسه روستای فیروز آباد، ساخت دو باب منزل مسکونی برای افراد تهی دست روستا‌های فرومد و فیروز آباد، برگزاری کلاس‌های نقاشی، قرآنی و آموزشی ویژه کودکان گوش‌های از فعالیت‌های جهادی این گروه میباشد.
دانشگاه سمنان در سال جاری با دوگروه بزرگ مهاجر (برادران) و راحیل (خواهران) فعالیت‌های جهادی خود را در سطح روستا‌های استان سمنان برگزار خواهد نمود و علیرضا مرجبی مسئول گروه جهادی مهاجر ابراز امیدواری کرد که ان شا الله در سال‌های جاری نیز فعالیت‌های این گروه جهادی در سطح روستای‌های استان با قوت و جدیت ادامه داشته باشد و منحصر به همین دوره ۱۵ روزه تابستانی نباشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها