وزیر آموزش و پرورش گفت: در شرایطی که انقلاب اسلامی با موج جدیدی از دشمنی‌ها مواجه شده، امروز الگو گرفتن از روحیه آزادگان و ایثارگران دفاع مقدس در سطوح مدیریتی کشور بیش از هر زمانی احساس می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۷۸۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید محمد بطحایی در دیدار با خانواده آزادگان دفاع مقدس در تربت حیدریه اظهار کرد: آزادگان دوران دفاع مقدس با ورود خود به کشور روح امید و فضای تازه‌ای در کشور ایجاد کردتد هر چند آن لحظه غمباری که آزادگان با ورود خود متوجه رحلت امام خمینی (ره) شدند را هیچ کس فراموش نخواهد کرد که آزادگان برای امام خود چگونه اشک ریختند.

وی تصریح کرد: ورود آزادگان به کشور فضای امید و انرژی مضاعفی برای ادامه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلانی ایجاد کرد.

بطحایی افزود: صبوری خانواده آزادگان و کسانی که در خوف و رجا برای بازگشت عزیزانشان بودند لحظات سختی است که تنها خانواده ایثارگران آن را درک می‌کنند.

وزیر آنوزش و پرورش بیان کرد: آزادگان با تحمل لحظه به لحظه سختی‌های دوران اسارت سرافرازانه این دوران را سپری کردند به امید آنکه مستضعفان در این کشور هم سرافرازانه زندگی کنند.

بطحایی در پایان خاطر نشان کرد: در شرایطی که انقلاب اسلامی با موج جدیدی از دشمنی‌ها مواجه شده، الگو گرفتن از روحیه آزادگان و ایثارگران دفاع مقدس در سطوح مدیریتی کشور امروز بیش از هر زمانی احساس می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها