مصطفی برزگر
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خبر داد/
سرهنگ شاکرمی گفت: در راستای منویات فرمانده معظم کل قوا و پیگیری های ستاد کل نیروهای مسلح ، طرحی با عنوان مهارت آموزی فنی حرفه ای سربازان وظیفه در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۴۷۷۶۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی ، جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای منویات فرمانده معظم کل قوا و پیگیری های ستاد کل نیروهای مسلح ، طرحی با عنوان «مهارت آموزی فنی حرفه ای سربازان وظیفه» در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: به همین منظور و در راستای اجرای این طرح قرارگاه هایی در استانها و شهرستانها تشکیل شد و  ما در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، بالغ بر 360 نفر از سربازانی که در بهترین شرایط سنی و در اوج جوانی که در خدمت نیروهای مسلح هستند را در دستور کار قرار دادیم.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، اظهار کرد: ما در دو بخش آزمون های ادواری و برنامه های آموزشی فعالیت خود را انجام می دهیم و حدود 108 نفر از سربازان در مرحله آزمون ادواری قرار می گیرند که این کار نتیجه تفاهم نامه بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان فنی حرفه ای کشور است.

سرهنگ شاکرمی تصریح کرد: بخاطر دغدغه اشتغال که در بین جوانان وجود دارد این طرح در نیروهای مسلح به صورت جد دنبال می شود

وی بیان داشت: سربازان با گذراندن این آزمون ها در دو مرحله تئوری و عملی در پنج رشته از جمله تعمیر خودروهای سبک ، تعمیر لوازم خانگی ، برق خودرو ، رایانه و.. مهارت لازم را پیدا می کنند.

سرهنگ شاکرمی افزود: ما تا پایان سال 97 چهار مرحله آزمون در دستور کار داریم و مصمم هستیم برای بخش عمده ای از سربازان که تمایل دارند بعد از خدمت سربازی در عرصه های مختلف مشغول کار شوند برنامه ریزی کرده ایم .

ارسال نظرات