با حضور پنج هزار فروند شناور؛

بزرگترین رژه اقتدار دریایی در ساحل بندرعباس برگزار می شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان گفت: بزرگترین رژه اقتدار دریایی با حضور پنج هزار فروند شناور در تراز ملی همزمان با هفته دفاع مقدس در نوار ساحلی شهر بندرعباس برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۷۶۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
 
 
 به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل ازخبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، بهروز اکرمی در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس باید در قالب زیبای هنر و از طریق فضای مجازی به نسل های جدید منتقل شود، تاکید کرد: کمیته‌های 7 گانه این ستاد باید برنامه‌های عملیاتی هفته دفاع مقدس را تا یک هفته آینده به دبیرخانه این ستاد ارسال کنند.

  وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، افزود: برنامه ریزی ها برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس در سطح مدارس، صورت گرفته است.
  اکرمی در ادامه به تحریم‌های استکبار جهانی اشاره و عنوان کرد: تنها راه مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمن،احیا و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس است.
 سردار حبیب الله میرزایی، دبیر ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان نیز، اقتدار ملت ایران را به خاطر بزرگداشت ارزش‌های دفاع مقدس و ایثار شهدا و رزمندگان دفاع مقدس دانست و بر پاسداری از این ارزش ها تاکید کرد.

 وی، رزمایش نیرو‌های مسلح، تکریم خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در سیریک، زنگ مقاومت در مدارس و غبارروبی گلزار شهدا را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در هرمزگان برشمرد.
 

ارسال نظرات