خبرهای داغ:

بازدید سردار حسن زاده از فعالیت های گروه بزرگ جهادی مهاجر دانشگاه سمنان+ عکس

سردار حسن زاده و دکتر نصیری از تمامی فعالیت های عمرانی ، فرهنگی و آموزشی گروه بزرگ جهادی مهاجر بازدید و سرکشی کردند.
کد خبر: ۹۰۴۷۷۱۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و نصیری ریاست دانشگاه سمنان، طی سفری یک روزه از فعالیت های گروه جهادی مهاجر دانشگاه سمنان بازدید و سرکشی به عمل آوردند.
در این بازدید ها سرهنگ دوست محمدی فرمانده سازمان بسیج سازندگی استان سمنان ، مرتضی دهرویه فرمانده  بسیج دانشجویی استان سمنان ، سرهنگ فلاحتی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میامی نیز حضور داشته اند.
گفتنی است؛ گروه جهادی مهاجر یکی از بزرگترین و بهترین گروه های جهادی فعال در سطح دانشگاه های استان می باشد که از مجموع دانشجویان بسیجی جهادگر دانشگاه سمنان تشکیل گردیده وعمده فعالیت های جهادی این گروه در زمینه های عمرانی ، فرهنگی و آموزشی می باشد .
با توجه به تصمیمات مهم و شایسته اتخاذ شده ، امسال فعالیت های گروه های جهادی دانشگاه های استان سمنان در سطح استان برگزار خواهد شد و با توجه به این مهم گروه جهادی مهاجر نیز فعالیت جهادی خود را در سطح روستاهای فرومد و فیروز آباد از توابع شهرستان شاهرود در زمنیه های عمرانی ، فرهنگی و آموزشی از 15 مرداد ماه آغاز نموده و تا 29 مرداد ماه ادامه خواهد داد.
ترمیم و بازسازی مدرسه شبانه روزی ، ساخت پایگاه بسیج خواهران ، ساخت حمام برای یکی از افراد نیازمند ، رنگ آمیزی مدرسه روستای فیروز آباد ، ساخت دو باب منزل مسکونی برای افراد تهی دست روستاهای فرومد و فیروز آباد ، برگزاری کلاس های نقاشی ، قرآنی و آموزشی ویژه کودکان گوشه ای از فعالیت های جهادی این گروه می باشد.
دانشگاه سمنان در سال جاری با دوگروه بزرگ مهاجر (برادران) و راحیل (خواهران) فعالیت های جهادی خود را در سطح روستاهای استان سمنان برگزار خواهد نمود و علیرضا مرجبی مسئول گروه جهادی مهاجر ابراز امیدواری کرد که ان شا الله در سال های جاری نیز فعالیت های این گروه جهادی در سطح روستای های استان با قوت و جدیت ادامه داشته باشد و منحصر به همین دوره 15 روزه تابستانی نباشد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید

ارسال نظرات
پر بیننده ها