مسئول فرهنگی خانواده سپاه کربلا با یادآوری اینکه، مقابله با جنگ نرم و فرهنگی دشمن نیازمند رزمندگانی است که در مبارزه با نفس پیروز شدند دروصف ویژگی های موفقیت و پیروزی گفت: راستگویی موجبات عمل صالح را فراهم می کند لذا هیچ کار خیری در کلامی که عمل نباشد معنا نخواهد یافت.
کد خبر: ۹۰۴۷۶۸۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین کاظم زنگنه مسئول فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشتمین جشنواره مالک اشتر(ع) سپاه کربلای مازندران،  ذکر صلوات را موجب عاقبت به خیری، برکت و همراهی  با پیامبر خدا(ص) و اهل بیت اش دانست.

مسئول فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشراف را مسئله ای مهم و دارای ریشه در قرآن  و روایات خواند و گفت: خداوند در قرآن می فرماید« آیا آنانی که می دانند و آنانی که نمی دانند برابرند؟»

این مسئول در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به استناد فرامین امیر المومنین(ع) کسانی که دارای علم هستند را سلطان یاد کرد که می توانند بر زیر مجموعه سلطه پیدا کنند و ادامه داد: مدیر کارآمد شخصی است که اشراف کامل بر زیر مجموعه داشته باشد.

حجه الاسلام والمسلمین زنگنه با اشاره به دستور سال 1380 مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ایجاد سازمان اشراف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف و انتظار از این سازمان آگاهی و اشرافیت کامل فرماندهان و مسئولان از زیر مجموعه  و رصد و پایش مشکلات برای چاره اندیشی وتلاش در ارائه راه حل مناسب  است.

وی با اشاره به اینکه  فرماندهان در هر سطحی نسبت به زیر مجموعه اشراف کامل داشته  و به جهاد بپردازند اظهار داشت: جهاد اکبر مبارزه با نفس است که گاهی در سازمان، با خودبازبینی و  خودعیب بینی  موجب پویایی و حرکت به منظور جلوگیری از ایستایی سازمانی می گردد.

مسئول فرهنگی خانواده سپاه کربلا با یادآوری اینکه، جنگ نرم و فرهنگی دشمن نیازمند رزمندگانی است که در مبارزه با نفس پیروز شدند دروصف ویژگی های موفقیت و پیروزی گفت: راستگویی موجبات عمل صالح را فراهم می کند لذا هیچ کار خیری در کلامی که عمل نباشد معنا نخواهد یافت.

حجه الاسلام والمسلمین زنگنه افزود: دولتمردان برای نجات مملکت و جامعه اسلامی در برابرهر تهدیدی باید احساس تکلیف کنند و به مردم جامعه پاسخ دهند.

وی یادآور شد: نیت پاک موجب ازدیادی رزق و روزی می شود و تهمت، چاپلوسی، حسادت و اعمال ضد ارزشی وغیر انسانی مانع رزق مناسب و روزی خوب می شود .

این مسئول ادامه داد: عمر طولانی  در پی نیکی به همسر، فرزندان به ویژه دختران می گردد که پیامبر اسلام(ص) بهترین افراد در نیکی کردن بودند.

 وی دانایی داشتن به روز و به هنگام ، جمع آوری اطلاعات متقن و تطبیق اطلاعات با واقعیات را از مولفه های اشراف دانست و جملگی را مراحل شکل گیری آن بر شمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها