زیباترین لحظه در این گشت دریایی زمانی بود که در اقدامی نمادین، شاخه‌های گل سرخ به یاد شهدای کشتی سانچی و شهدای خبرنگار، توسط اصحاب رسانه مازندران به آب های خزر انداخته شد و صحنه‌ای خاطره انگیز را رقم زد.
کد خبر: ۹۰۴۷۶۶۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هفته گذشته با همت روابط عمومی بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر  مراسمی با هدف تجلیل از نمایندگان رسانه های مازندران در بزرگترین بندر شمال کشور برگزار شد.

این دورهمی صمیمی با گشت و گذار دریایی و بازدید میدانی خبرنگاران از امکانات بندری توسط شناور از محدوده حوضچه داخلی بندر امیرآباد همراه شد و چاشنی آن نیز موسیقی محلی بود که توسط نوازندگان، در شناور اجرا شد و لحظات خوشی را برای اصحاب رسانه رقم زد، مقدم خبرنگاران نیز با تقدیم شاخه های گل سرخ گرامی داشته شد.

اقدام شایسته "حسین زحمتکش" یکی از همکاران رسانه‌ای مازندران در قدردانی از کارکنان شناور که بی‌وقفه اما با کمترین دستمزد و با علاقه مشغول فعالیت در دریا هستند؛ مورد تشویق خبرنگاران قرار گرفت.

زیباترین لحظه در این گشت دریایی زمانی بود که در اقدامی نمادین، شاخه‌های گل سرخ به یاد شهدای کشتی سانچی و شهدای خبرنگار، توسط اصحاب رسانه مازندران به آب انداخته شد و صحنه‌ای خاطره انگیز را رقم زد.

تصاویر از ابراهیم فلاح و اکبر قاسمپور

ارسال نظرات
پر بیننده ها