سید ساجد یعقوبی
به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی،
به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، همایش تجلیل از آزادگان این استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۶۶۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
همایش تجلیل از آزادگان اردبیل برگزار شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسب سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مراسمی با حضور خانواده‌های آزادگان استان در مجتمع ولایت سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار شد.
 
یاسر شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این مراسم با گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه گفت: روز اصلی تجلیل از اسرا همان ۱۱ محرم است چراکه آزادگان با تاسی از ائمه معصومین و اسرای کربلا در مقابل ظلم و ستم رِژیم بعثی مقاومت کردند و با خود روحیه عزت، شجاعت و شرافت را به میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

در این مراسم آزادگان استان در تئاتری صحنه‌هایی از آسایشگاه‌های عراق را به نمایش گذاشتند و خاطره گویی شعر خوانی و اجرای سرود از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

همچنین به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، جمعی از آزادگان سرافراز با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل ضمن اهدای گل و نثار فاتحه به ارواح پاک شهدا، با آرمان‌های والای آنان تجدید بیعت کردند.

همچنین آزادگان به عیادت جانبازان اعصاب و روان بستری در بیمارستان ایثار اردبیل رفته و از تلاش و ایثارگری‌های آنان در دفاع از میهن اسلامی تجلیل کردند.

ارسال نظرات