بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوان با حضور هنرمندان جوان از سراسر کشور در مقبره ‌الشعرای تبریز و با گلباران مزار استاد شهریار کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۰۴۷۶۶۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این جشنواره ١٢٠ هنرمند جوان و همچنین ٥٠ نفر از اساتید برجسته‌ کشوری در رشته‌های ارتباط تصویری(پوستر)، تصویرسازی، حجم، خوشنویسی(نستعلیق)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، نقاشی، نگارگری و (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) در تبریز حضور دارند.

همچنین  آیین تجلیل از ٥ نفر از اساتید پیشکسوت هنرهای تجسمی استان همزمان با جشنواره یاد شده برگزار می‌شود.

 مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، به منظور رقابت در عرصه خلاقیت های هنری و ارتقای سطح تخصصی هنرجویان، بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان را از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۷ در تبریز، برگزار می کند.

شناسایی، تربیت و معرفی جوانان متعهد با توجه به مؤلفه شایستگی و ارتباط هنری هنرمندان جوان سراسر کشور، با حضور استادان با سابقه دانشگاهی و هنرمندان سرشناس، در رشته های مختلف هنرهای تجسمی  از اهم اهداف  این جشنواره است.

جشنواره یاد شده در رشته‌های ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، حجم، خوشنویسی (نستعلیق)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، نقاشی، نگارگری و (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) از امروز کار خود را آغاز کرد.

ارسال نظرات