بیستمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق به همت انجمن آترواسکلروز ایران در روز‌های ۲۰ تا ۲۳ شهریور ۹۷ در سالن همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۶۶۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مژده مزیدی دبیر اجرایی کنگره افزود: دستاورد‌ها و تلاش هیات مدیره انجمن آترواسکلروز ایران در راستای  برگزاری کنگره و همایش‌ها در ابعاد بین المللی و مبنی بر استاندار‌های جهانی، همواره بر این استوار بوده که  همچون سال‌های قبل، بیستمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق نیز، بستر‌های لازم جهت ایجاد علاقه و بالا بردن انگیزه حضور فعالان حوزه پزشکی کشور در به اشتراک گذاشتن آخرین تحقیقات، ایده‌ها و روش‌های نوآورانه خود در سطحی فراتر، فراهم آورد.


مزیدی ادامه داد: بیش از ۲۲۰ نفر از سخنرانان علمی، هیات رئیسه و گرداننده پانل و بیش از ۲۵ سخنران خارجی از انگلیس، ایتالیا، فرانسه اتریش، جمهوری چک، ترکیه، آلمان، آمریکای شمالی و همچنین بیش از ۴۰۰۰ شرکت کننده جامعه پزشکی قلب و عروق کشور، متخصصین قلب و عروق، فوق تخصص قلب، فلوشیپ اینترونشال، بیهوشی قلب، جراحان قلب، فوق تخصص اکوکاردیوگرافی، متخصصین الکتروفیوزیولوژی، رزیدنت‌ها و فلوشیپ‌های قلب و عروق و پرستاران ویژه قلب در بیستمین کنگره حضور خواهند داشت.

وی افزود: امسال هم نیز همچون سال‌های قبل به مقالات برتر و پایان نامه برتر پزشکی، جوایزی به رسم یادبود از طرف کنگره به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

مزیدی گفت: پزشکان و متخصصین قلب و عروق در اقصی نقاط جهان قادر خواهند بود تمامی سخنرانی‌های علمی کنگره به صورت آنلاین از طریق وب سایت و اپلیکیشن جامع انجمن آترواسکلروز ایران مشاهده کنند.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری کنگره، نمایشگاه جانبی تخصصی شرکت‌های تجهیزات پزشکی، دارویی و تصویر برداری برگزار خواهد شد که فرصتی است برای شرکت‌های فعال در حوزه پزشکی کشور تا آخرین توانمندی‌ها و دستاورد‌های روز دنیا را در فضای علمی پزشکی در معرض دید همگان قرار داده تا پزشکان و پرستاران حاضر در کنگره از آخرین اطلاعات و محصولات دارویی، تجهیرات پزشکی و تصویر برداری بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات