مراسم بزرگداشت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به کشور با حضور جمعی از آزادگان دفاع مقدس و مسئولان استانی در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۶۰۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: درک سختی‌های آزادگان در دوران اسارت بسیار دشوار است، زیرا این رزمندگان از خودگذشتگی‌های زیادی داشته اند.
احمد مرادی افزود: امروز نیز این آزادگان و رزمندگان پای ارزش‌های انقلاب ایستاده اند که می‌تواند الگویی برای مدیران و مسئولان کشور باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز در این دیدار گفت: ایمان به خدا و اعتماد به مسیر پیش رو از مهم‌ترین عوامل پایداری و ایستادگی آزادگان سرافراز کشور است.
بهروز اکرمی افزود: امروز نیز جامعه نیازمند بازگشت به ارزش‌های دوران دفاع مقدس است تا بتوان در برابر سختی‌ها و دشواری‌ها ایستاد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان نیز در این مراسم گفت: هرمزگان سیصد و ۴۱ آزاده سرافراز دارد که بیشتر این عزیزان افتخار جانبازی نیز دارند.
محمد رضا پاکدامن افزود: امسال مراسم‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان در هر شهرستان به طور جداگانه برگزار می‌شود.
در این مراسم همچنین تعدادی از آزادگان سرافراز دفاع مقدس، خاطرات و سختی‌های دوران اسارت را برای حاضران در مراسم بازگو کردند.
ارسال نظرات