حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی علیخانی گفت: آزادگان سمبل ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و سندهای زنده انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۰۴۷۶۰۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ خطیب جمعه فرادنبه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر،  ضمن بیان اینکه برای مبارزه با فساد نباید تنها سراغ قوه قضاییه برویم، تأکید کرد: احساس مسئولیت در قبال جامعه اسلامی و همچنین مطالبه‌گری در این حوزه دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: باید با مفسدان در هر پست و مقامی که هستند برخورد قاطع صورت گیرد. .

خطیب جمعه فرادنبه  ادامه داد: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با فساد، ایجاد اعتماد عمومی در جامعه نسبت به دستگاه ها و نهادهای دولتی و دستگاه قضایی در گرو برخورد قاطع و جدی با مجرمان و عدم تزلزل در این زمینه است.

علیخانی  در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه  به سالگرد کشته شدن حجاج ایرانی در عربستان نیز اشاره کرد و با تأکید بر بی‌کفایتی آل سعود، بیان کرد: جان باختن هم‌وطنان در آن حادثه تلخ بود، اما سکوت اجلاس اسلامی از آن تلخ‌تر می‌نمود، چرا که ما انتظار داشتیم با عاملان این جنایت برخورد شود.

وی به سالگرد ورود آزادگان نیز اشاره‌ای کرد و گفت: آزادگان سمبل ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و سندهای زنده انقلاب اسلامی هستند که باید مورد حفظ و حراست قرار گیرند و به وضعیت معیشتی و مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

ارسال نظرات