صنایع دفاعی هوشمند از دستاورد نظام اسلامی است

مظفری نیا صنایع دفاعی هوشمند را از دستاورد‌های ارزشمند نظام مقدس اسلامی برشمرد و گفت: ایران اسلامی در تولید انواع رادار‌ها و صنایع دفاعی به توانمندی‌های بالایی رسیده است.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۹۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در سخنان پیش ازخطبه‌های نماز جمعه ساری با بیان اینکه در صنایع دفاعی وابسته به خارج نیستیم گفت: صنعت دفاعی ایران وارد مرحله جدیدی شده و امسال در روز صنعت دفاعی از یکی از هواپیما‌های جنگنده هوشمند رونمایی خواهد شد.
سردار رضا مظفری‌نیا از ترسیم نقشه راه صنعت دفاعی کشور به دستور فرماندهی کل قوا خبر داد و افزود: تبدیل صنایع دفاعی به صنایع دانش بنیان از جمله اهداف ترسیم شده در نقشه راه صنعت دفاعی کشور است.
وی با بیان اینکه ایران قدرتمندترین کشور در آسیای جنوب شرقی است به تحولات رخ داده در صنعت دفاعی کشور اشاره کرد و گفت: صنایع دفاعی ایران با اتکا به جوانان خلاق و انقلابی توانست امروز به خودکفایی برسد و محصولات دفاعی با فناوری پیشرفته وارد مرحله جدیدی شده است.
معاون وزیر دفاع و امور پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: صنعت دفاعی ایران با توسعه پهباد‌ها و هواپیما‌های رادارگریز و بدون سرنشین به دانش دفاعی تبدیل شده است.
سردار رضا مظفری‌نیا یادآور شد: ایران اسلامی در تولید زیردریایی‌ها و اژدر‌های پیشرفته و شناور‌های سبک و سنگین به نقطه‌ای رسیده که مدنظر فرماندهی کل قوا است.
وی صنایع دفاعی هوشمند را از دستاورد‌های ارزشمند نظام مقدس اسلامی برشمرد و گفت: ایران اسلامی در تولید انواع رادار‌ها و صنایع دفاعی به توانمندی‌های بالایی رسیده است.
سردار مظفری نیا با بیان اینکه طبق اذعان مسئولان رژیم صهیونیستی حمله به ایران صدمات جبران ناپذیری برای آنان خواهد داشت افزود: امروز دشمن جرات حمله به ایران را ندارد و این نشان از توان بالای دفاعی ایران اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان از صنایع موشکی و دفاعی ایران در هراس هستند گفت: صنایع موشکی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

معاون وزیر دفاع با تاکید بر اینکه در صنایع دفاعی وابسته و نیازمند به خارج نیستیم افزود: سیستم پدافند هوایی هوشمند با برد بلند که به دست متخصصان و دانشمندان داخلی تولید شده، به زودی رونمایی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها